Age of Wonders 3 i klasa Generałów

Pora na prezentację ostatniej klasy postaci, którą są Generałowie…

Przygotowany przez twórców materiał prezentuje klasę postaci zwaną Generałami, którzy są zwolennikami siły i prostych rozwiązań militarnych. Taktyka tej klasy opiera się na tanich w produkcji i silnych jednostek, którymi wprost zalewają swoich wrogów. Odziały Generałów charakteryzują się ty, że potrafią zadawać ogromne obrażenia fizyczne i z łatwością są w stanie wygrać początkowe bitwy, o ile nie staną naprzeciwko istot wprawnie władających magią. Magiczne stworzenia niestety są ich „piętą achillesową”.

http://www.youtube.com/watch?v=T7-5VbG-I0A

Przykładowe jednostki przynależne do klasy Generałów:

  • Łowca potworów – specjalizują się w walce ze smokami, olbrzymami, potworami oraz zwierzętami, przeciwko którym otrzymują premię do ataku,
  • Strzelec konny – dobrze radzą sobie podczas walki na dystansie. Strzelców konnych można używać zarówno w charakterze kawalerii uderzeniowej (flankującej oddziały wroga i dręczącej najsłabsze z jego jednostek), jak i wspierającej (wówczas ostrzeliwują pozycje przeciwnika)
  • Berserker – jest zaskakująco potężny – potrafi nieźle ciachnąć i szarżuje nie gorzej niż niejedna kawaleria. Otrzymuje premię do walki z oddziałami włóczników oraz wyposażonymi w tarczę, dzięki czemu błyskawicznie przebija się przez obronę wroga. Stanowi jeden z najlepszych niskopoziomowych oddziałów ofensywnych,
  • Wojennik – ma dość prostą rolę na polu bitwy – musi podejść do wroga i uderzyć go tak mocno, aby nie dał rady wstać. Pod tym względem wojennicy sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ zadają ogromne obrażenia fizyczne podczas walki wręcz. Z powodu dużej ilości punktów ruchu można ich nawet traktować jako ciężkozbrojną kawalerię. Jest to idealny oddział frontowy.

Przykładowe umiejętności klasy Generałów: 

  • Wojna na skalę globalną – natychmiast awansuje wszystkie sojusznicze jednostki do złotej rangi doświadczenia. Świeżo rekrutowane istoty od razu zdobywają złotą rangę,
  • Niezłomna armia – jednostki w sojuszniczej armii nie tracą punktów akcji podczas kontrataków i okazji na atak,
  • Szał zabijania – wybrana sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkową akcję oraz może przemieścić się o jedno pole po każdym wykonanym zabójstwie,
  • Przysięga niezłomności – ilość punktów życia zaczarowanej istoty nie może spaść poniżej 1. Efekt utrzymuje się przez trzy tury,
  • Uczta zdobywcy – kary związane z efektami wróg u bram i wróg w królestwie działają na wroga ze zdwojoną mocą. Ponadto utrzymanie wszystkich przyjaznych jednostek jest tańsze o 25%, kiedy przebywają one poza naszą domeną.

Gra swoją premierę będzie miała już na początku przyszłego tygodnia (31 marca) w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.

Więcej szczegółów na temat zakupów przedpremierowych można znaleźć pod tym linkiem, natomiast z dodatkowymi informacjami o Age of Wonders 3 zapoznamy się tutaj.

Źródło: Techland

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1241 More posts in Gry category
Recommended for you
HP zapowiada liczne nowości dla graczy, w tym pierwszy laptop gamingowy o przekątnej 16”

Wkrótce na rynku pojawią się m.in. nowy laptop OMEN 15, monitor HP X24c, mysz OMEN...