You are here
Samotny w ciemności felietony 

Samotny w ciemności

Jeżeli istnieje na świecie osoba, której powinno się zabrać reżyserski stołek, jest nią Uwe Boll. To człowiek, który sprowadził na świat takie koszmary jak „Far Cry”, „Postal” czy „BloodRayne”. Jego upodobania do ekranizacji gier sprawiły, że na każdą kolejną patrzymy z niepokojem. Tak jak w przypadku „Alone in the Dark”. Więcej
Doom jako strawa popcornowa felietony 

Doom jako strawa popcornowa

Hollywood nie potrafi wyciągać wniosków ze swoich własnych porażek. Ilekroć zabierano się tam za adaptację gry, tyle samo razy film ginął w boxoffice’owych zestawieniach. Chlubne wyjątki zdarzały się wyjątkowo rzadko, a „Doom” do takowych nie należał. Więcej
Jak zarżnąć złotą kurę felietony 

Jak zarżnąć złotą kurę

Dobry film można nakręcić za małe pieniądze, a zły nawet z rozdmuchanym budżetem. Nie wszystko, co jest chodnym tematem, przekłada się później na zyski zostawione w biletowej kasie. Przykłady adaptacji gier są tego doskonałym przykładem, a „Super Mario Bros” tylko to potwierdził. Więcej
Porównanie: Wiedźmin 3 kontra Bloodborne w trzech rundach felietony 

Porównanie: Wiedźmin 3 kontra Bloodborne w trzech rundach

Od początku roku pojawiły się dwa znakomite tytuły, które możemy zaklasyfikować jako dark RPG. Jednym z nich jest nasz rodzimy Wiedźmin, drugim znakomity japoński Bloodborne. Obie gry są mroczne i bardzo wymagające, jednak nieco różnią się od siebie. Wobec tego postaramy się przyjrzeć poszczególnym aspektom każdej z nich i zadecydować, pod jakiego gracza jest skrojona każda z nich. Więcej
Gramofonowy szał felietony 

Gramofonowy szał

Gramofony stały się modne, stały się wyznacznikiem wykwintu i melomaństwa właściwego audiofilom i wszelkim innym zdeklarowanym miłośnikom muzyki. I trend ten trzyma się zadziwiająco dzielnie, jakby już nic nie miało go naruszyć. Więcej
Smarthome – marzenie o inteligentnym domu felietony 

Smarthome – marzenie o inteligentnym domu

Technologia przez ostatnie kilkadziesiąt lat wkracza śmiało w kolejne obszary naszego życia i czasem zostaje w nich na stałe. Obecnie towarzyszy nam prawie wszędzie, łącznie z naszym domem. Ale jak możemy najlepiej wykorzystać jej towarzystwo w domowym ognisku? Więcej
Grywalizacja pracy felietony 

Grywalizacja pracy

„Jak skutecznie zaangażować i zwiększyć wydajność pracownika? Spraw, żeby przynajmniej część swojej pracy traktował jak grę” – zamiłowanie do gry to jedna z najpotężniejszych i w bardzo niewielkim stopniu docenianych właściwości ludzkich. Niejaki Verint postanowił to wykorzystać. Więcej
Porównanie mocy obliczeniowej różnych elektronicznych „zabawek” felietony 

Porównanie mocy obliczeniowej różnych elektronicznych „zabawek”

Od już ładnych paru dekad moc obliczeniowa sprzętu z roku na rok wzrasta w zawrotnym tempie, wykazując przy tym postęp geometryczny i pnąc się nieustannie w górę. Niektóre superkomputery z przeszłości, zajmujące czasem nawet i kilka pokoi, mają w przybliżeniu takie możliwości obliczeniowe, jakimi dzisiaj mogą się pochwalić komórki mieszczące się w kieszeniach naszych spodni… Więcej