Nowe logo i nowy kierunek ZTE

ZTE pochwalił się swoimi wynikami finansowymi za ostatni rok. Widać, że firma radzi sobie doskonale, a prognozy każą podejrzewać, że na tym się nie skończy. To dobry znak, szczególnie, że ZTE postanowiło się zmienić.

Przedstawione przez chińską firmę statystyki dotyczące zeszłego roku napawają optymizmem. 24-procentowy wzrost przychodów i 191-procentowy zysków to jeszcze niepodparte dokumentami dane (te zostaną opublikowane pod koniec marca), ale dla ZTE to wynik wprost fenomenalny. Firma słynąca głównie z rozwoju nowoczesnych technologii coraz śmielej poczyna sobie również na rynku smartfonów. Ich „ostrza” zbierają dobre recenzje, a sama firma uczy się na błędach i stara się ich nie powielać w kolejnych produktach. W najbliższym czasie, ZTE planuje zmienić swoją strategię marketingową i stać się bardziej „cool”.

W opublikowanym spocie (podczas przerwy meczu NBA), ZTE przedstawiło swoje główne założenia odnośnie zmian marketingowych. Tą najlepiej zauważalną z pewnością będzie uproszczenie logotypu marki. Zniknęły chińskie znaki, które do tej pory dość dobrze pozwalały nieobeznanym użytkownikom na lokalizację, skąd pochodzi producent. Znacznie uprości to wykorzystanie logo, które oprócz „ścięcia” zyskało uproszczone litery i spore rozjaśnienie. Idąc za ciosem, wprowadzono także zupełnie nowe hasło promocyjne. „Tomorrow never waits” (Jutro nigdy nie czeka) brzmi odrobinę jak tytuł nowych przygód Jamesa Bonda, ale zapowiada dość poważne zmiany.

http://www.youtube.com/watch?v=ZpgE0CIkFBg

Hasło ma reprezentować filozofię, którą ZTE chce wprowadzić, gdzie to „młodość” i „przyszłość” mają stanowić jej największe plusy. To także otworzenie się na użytkownika, a podejście do jego osoby ma stać się „przyjazne”. Co więcej, zyskać ma także środowisko naturalne. Dobrze oddają to trzy słowa – „Cool, Green, Open” (CGO) / „Fajne, Zielone, Otwarte”. Chińska firma zamierza koncentrować się na wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań mających na celu ułatwianie codziennego życia. Łatwo uwierzyć w te obietnice. ZTE w tej chwili ma już na swoim koncie 17 tysięcy zarejestrowanych patentów, a przez ostatnie lata znajdowało się stałe w czołówce rankingu World Intellectual Property Organization.

Obecnie ZTE skupia się na rozwoju technologii 5G, która może w najbliższym czasie zastąpić stale rozwijającą się 4G LTE. Firma posiadająca aż 19 ośrodków badawczych na całym świecie ma duże szanse powiększyć bazę swoich klientów. Na dzień dzisiejszy, aż 50% przychodów firmy stanowi sprzedaż infrastruktury sieciowej, a reszta opiera się na sprzedaży terminali oraz rozwiązań typu „enterprise”. ZTE cały czas inwestuje, więc z wielką ciekawością będziemy obserwowali jak Chińczycy będą sobie radzili. Szczególnie, że w zeszłym roku zrealizowano tak unikatowy projekt, jak, masowy terminal do bezprzewodowego ładowania pojazdów użytku publicznego (miejscowość Wuhan w Chinach).

Źródło: ztepoland.pl

Fot: jw.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6473 More posts in News category
Recommended for you
Xiaomi
Xiaomi nie boi się ewentualnej blokady USA i ma pan B

Wysoko postawiona manager Xiaomi, Abi Go przekazała w wywiadzie dla serwisu Xataka stanowisko wobec prawdopodobnego...