Użytkownicy PlayStation 4 dołączyli do poszukiwań Ethana Cartera z przytupem!

Konwersja przygodówki z „PC” na „PS4” warszawskiego studia „The Astronauts” – „Zaginięcie Ethana Cartera”, okazała się niemałym sukcesem finansowym. W zaledwie tydzień od premiery koszt produkcji dwukrotnie się zwrócił.

Premiera „The Vanishing of Ethan Carter” na najnowszą generację konsoli „Sony” miała miejsce 15 lipca bieżącego roku. Od tego wydarzenia minęło trochę ponad tydzień, a twórcy gry już mogą się pochwalić sporym osiągnięciem. W ciągu siedmiu dni od premiery gry na „PlayStation 4” koszty produkcji konwersji z komputerów osobistych zwróciły się podwójnie. Przypomnijmy, iż prace nad wersją konsolową zajęły autorom dziesięć miesięcy Jesteśmy jednak naocznymi świadkami tego, że czas poświęcony pracy nad konwersją nie poszedł na marne…

W odróżnieniu od wersji na „blaszaki”, którą napędzał „Unreal Engine 3” wersja przeznaczona dla użytkowników „PS4” powstała na najnowszym silniku firmy „Epic Games”. Gracze pecetowi nie muszą się jednak martwić, gdyż jak poinformowali twórcy za kilka tygodni i oni będą mogli cieszyć oczy ulepszonymi wodotryskami graficznymi. W planach bowiem jest darmowa aktualizacja ze wsparciem dla „UE4”. W wersji konsolowej, jak i przygotowywanej łatki otrzymamy usprawniony system zapisu gry, lepsze oświetlenie, nowe skróty między lokacjami. Poniżej zapoznać się możecie z premierowym zwiastunem gry w wersji konsolowej:

http://www.youtube.com/watch?v=HINFL5YrXMA

W sieci już można znaleźć porównania wersji na „PS4” z tą przygotowaną z myślą o graczach pecetowych. Na kanale „Candyland” możecie obejrzeć ciekawy materiał o tym, jak wygląda gra po zmianie silnika. Pecetowcy oprócz poprawionej warstwy graficznej mogą się również przygotować na usprawnioną optymalizację:

http://www.youtube.com/watch?v=96HzcZSgPNs

„Zaginięcie Ethana Cartera” to pierwszoosobowa przygodówka, która trafiła na pecety we wrześniu zeszłego roku. Gra otrzymała wiele pozytywnych ocen nie tylko wśród recenzentów, ale i samych graczy co przełożyło się na sukces finansowy. Produkcja do tej pory sprzedała się w ilości przeszło 250 tysięcy kopii. Wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią nam, że najnowsza odsłona tytułu, także i tym razem wspomoże warszawski zespół dużym zastrzykiem gotówki.

Koszt jaki przyjdzie nam zapłacić za egzemplarz przeznaczony na japońską konsolę wyceniony został 79 złotych, a gra w polskiej wersji językowej dostępna jest poprzez sklep „PlayStation Store” (71,10 zł dla posiadaczy konta PS Plus).

Źródło: The Astronauts, YouTube

_______________________________________________

Zapraszamy do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego e-sklepu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6479 More posts in News category
Recommended for you
cyberprzestępczość
Komputery kwantowe – nadzieja czy zagrożenie cyberbezpieczeństwa?

Wyścig do stworzenia pierwszego powszechnie stosowanego komputera kwantowego trwa - być może wkrótce poznamy producenta,...