Wózek dziecięcy marki Skoda – pragnienie każdego ojca?

Muskularny design, 20-calowe aluminiowe felgi, zawieszenie hydrauliczne, boczne lusterka, przedni spojler. Czy tak prezentuje się wymarzony przez mężczyzn wózek dziecięcy?

Firma z branży motoryzacyjnej przeprowadziła ankietę na grupie tysiąca Brytyjczyków. Pytanie brzmiało – jak wyobrażają sobie wózek dla prawdziwych mężczyzn. Wyniki ankiety okazały się zaskakujące.

Skoda przy okazji kampanii reklamowej swojego nowego modelu Octavii vRS postanowiła wykorzystać ów pomysł, dzięki czemu powstał wózek, niczym ze snu każdego ojca. Ten 1,5 metrowy potwór wyposażony został w gigantyczne koła, wysokiej jakości hamulce, przednie światła, antystresowe uchwyty. Jednym słowem od teraz każdy mężczyzna z niecierpliwością czekać będzie na spacer ze swoją pociechą.

http://www.youtube.com/watch?v=BgZluCEBS6w

VRS Mega Man-Pram ma tylko jedną małą wadę. Czeski producent zadecydował, ze nie wprowadzi go do masowej produkcji, a jedynie wykorzysta przy akcjach promocyjnych nowej Octavii. Myślicie, że gdyby był w każdym domu, to ojcowie bardziej garneli by się do spacerów z dzieckiem?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6479 More posts in News category
Recommended for you
cyberprzestępczość
Komputery kwantowe – nadzieja czy zagrożenie cyberbezpieczeństwa?

Wyścig do stworzenia pierwszego powszechnie stosowanego komputera kwantowego trwa - być może wkrótce poznamy producenta,...