Outbreak Day to gratka dla fanów The Last of Us
Od kilku lat ekipa Naught Dog świętuje 26 września w wyjątkowy sposób. Właśnie wtedy udostępnia dla fanów wyjątkowe materiały, które związane są z ich jedną z ważniejszych produkcji. Chodzi oczywiście o The Last Of Us. Druga część jest dalej w produkcji, ale świętowanie Outbreak Day stało się już tradycją. Co tym razem dostaną fani?
26 września to tak zwany Outbreak Day, czyli coś, co można przetłumaczyć jako dzień wybuchu epidemii. Przynajmniej w kontekście The Last of Us, bo to właśnie tego konkretnego dnia, doszło do przełomowego dla fabuły momentu. Wtedy epidemia zaczęła przybierać na sile i to punkt zapalny dla całej historii. Nie dziwne więc, że Naught Dog postanowiło rokrocznie świętować 26 września i dawać swoim fanom coś wyjątkowego.
Outbreak Day
Po cichu liczyliśmy na to, że być może studio Naught Dog zaprezentuje dziś nowy zwiastun The Last of Us 2, ale niestety nic takiego nie nastąpiło. Outbreak Day przebiega więc w klasycznej formie, czyli takiej, gdzie część przygotowanych przez developera rzeczy jest zupełnie darmowa, a za część trzeba będzie zapłacić. Za niektóre przedmioty całkiem sporo, ale za to ich jakość wydaje się być odpowiednio dopasowana do ceny, którą sobie za nie zażyczono.
I tak, jedną z ciekawszych rzeczy, które pojawiły się na stronie to plakat, na którym widzimy prawdopodobnie Joela. Wydruk opatrzony jest jeszcze logiem nawiązującym do pierwszej odsłony gry, więc dalej nie wiadomo, jaką rolę odegra protagonista pierwszej części w The Last of Us 2. Szczerze to chcielibyśmy, żeby była ona jak największa, ale chyba musimy pogodzić się z tym, że pierwsze skrzypce będzie grała tam Ellie. Jej też nie mogło zabraknąć podczas Outbreak Day i jej postać znalazła się w centrum dynamicznego motywu na PlayStation. Ten jest zupełnie darmowy, ale tylko przez dwadzieścia cztery godziny. Więc jeżeli ktoś ma na niego ochotę, powinien się pośpieszyć, bo później przyjdzie mu za niego zapłacić 12,5 złotych.
Winyl i naklejki The Last of Us
Jeżeli jesteśmy już przy motywie dla PlayStation, użytkownicy konsoli mogą także wyposażyć się w zestaw nowych avatarów. Jeden zestaw z Ellie jest zupełnie darmowy, ale za resztę przyjdzie nam zapłacić. Wprawdzie cena to 49 centów, ale fani z pewnością się na nie rzucą. Oprócz protagonistki pojawiły się jeszcze postaci Diany, Emily, Yary, Jesse’go, Leva oraz tajemniczej kobiety z drugiego zwiastuna The Last Of Us 2. Istnieją podejrzenia, że to matka Ellie, ale na potwierdzenie tej teorii przyjdzie nam zapewne poczekać do samej premiery gry.
Użytkownicy iPhone’ów będą mogli ściągnąć zestaw naklejek, które posłużą im do komunikacji przez iMessage. To komiksowe i całkiem zabawne ujęcia z Joelem oraz Ellie, a także nawiązujące ogólnie do pierwszej części gry. Naklejek będzie aż 184 więc każdy znajdzie coś dla siebie. Do sprzedaży trafiły także koszulki z nadrukiem przedstawiającym tatuaż Ellie czy tapety na komputery osobiste oraz smartfony. Najciekawiej jednak prezentuje się specjalne wydanie płyty winylowej, która zawiera ścieżkę dźwiękową z pierwszej gry. Opatrzona została wyjątkowo interesującą okładką, którą wykonał Sam Wolfe Connelly. Płyty, bo przygotowano dwa krążki, będą dostępne ze specjalna grafiką nawiązującą do tematu gry lub w klasycznym czarnym wydaniu. Koszt to 35 dolarów, a wysyłka ma zacząć się dopiero z początkiem 2019 roku. Wszystkie rzeczy, które przygotowano dla fanów, znajdziecie pod tym adresem – Outbreak Day.
W naszym sklepie internetowym także znajdziecie dużo ciekawych rzeczy, które związane są z konsolami. Zapraszamy tutaj.
Źródło: The Last Of Us Outbreak Day