You are here
Zmiany w przepisach – nowa wersja Comarch ERP Optima ERP/MSP 

Zmiany w przepisach – nowa wersja Comarch ERP Optima

Dbając o jakość swoich produktów, firma Comarch co jakiś czas wprowadza kilka nowości i ulepszeń, dzięki czemu praca z programem staje się jeszcze szybsza i łatwiejsza. W związku ze zmianami w Kodeksie pracy czy ustawie o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych, ukazała się nowa wersja Optimy, w której wprowadzono aż 314 poprawek.

Zmiany w przepisach wymusiły na firmie Comarch wypuszczenie nowej wersji Optimy.

Zmiany w programie przedstawiają się następująco:

  • zmiany w Kodeksie pracy wymusiły wprowadzenie dwóch nowych przyczyn dla nieobecności w czasie urlopu macierzyńskiego –  urlop macierzyński 100% i urlop macierzyński 80%,
  • w pełnej księgowości  oraz w księdze podatkowej w związku z ustawą o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych dodana została możliwość korygowania kosztów uzyskania przychodów,
  • dostosowując się do przepisów wprowadzona została możliwość pomniejszania wartości spisu z natury o kwotę, o którą podatnik zmniejszył koszty uzyskania przychodów, bądź zwiększył przychody,
  • powstał nowy moduł CRM Plus zawierający mechanizm windykacji należności. Co on daje? Umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informując kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach, tworzenie kontaktów/zadań CRM związanych z takimi kontrahentami, generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty czy blokowanie sprzedaży. Etapy procesu windykacyjnego można definiować elastycznie względem poszczególnych kontrahentów,
  • uruchomiona została również funkcja ewidencji i rozliczenia delegacji, co zautomatyzuje proces wprowadzania dokumentów i zaliczek związanych z delegacją oraz ich rozliczaniem,
  • możliwa jest teraz współpraca modułu Płace i Kadry z aplikacją internetową e-Pracownik. Dzięki czemu możliwe jest zdalne planowanie i rejestrowanie czasu pracy oraz zgłaszanie i zatwierdzanie urlopów,
  • pojawiła się funkcja zestawów promocyjnych, w skutek czego w ramach sprzedaży określonego towaru głównego objętego promocją, można zaoferować klientom pakiet  dodatkowych towarów i usług po mniejszej cenie,
  • umożliwiono definiowanie wielu pomocniczych jednostek miary i wielu kodów EAN do jednego towaru oraz przypisywanie kodów EAN do jednostek pomocniczych,
  • w nowościach zauważyć możemy archiwizację maili przez przeniesienie starych maili z bazy konfiguracyjnej na serwery iBard24,
  • w module Płace i Kadry Plus dodano możliwość ewidencjonowania i rozliczania pracowników tymczasowych przez Agencje Pracy Tymczasowej,
  • zmieniony został sposób działania trybu demo w Analizach BI na bazach klienta i teraz każdy klient nieposiadający Analiz BI może je bezpłatnie przetestować na własnych danych przez okres 60 dni.

Przypominamy również, że wszystkie wersje Comarch ERP Optima wydawane od czerwca 2014 roku nie będą współpracować z systemem Microsoft Windows XP i serwerem baz danych Microsoft SQL Server 2005.

Prezentacja kluczowych funkcji do pobrania stąd.

Oprogramowanie firmy Comarch do kupienia w naszym sklepie.

Wszelkie zapytania dotyczące produktów Comarch Optima ERP prosimy kierować do naszych ekspertów, którzy są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 667-961-171 i 667-911-349 (w godz. 8.00-16.00) lub pod adresami e-mail: mpykacz@vipmultimedia.pl, apraga@vipmultimedia.pl.

Related posts

Leave a Comment