Sherlock Holmes przeprowadzi śledztwo dla HTC
HTC do swojej nowej kampanii marketingowej zaangażowała prawdziwą gwiazdę. W swojej karierze zdążył się już wcielić w takie ikony, jak Sherlock Holmes i Iron Man. Przed Wami Robert Downey Jr.
Planowane akcje promocyjne tajwańskiego producenta, mają być ich największym przedsięwzięciem marketingowym, w 17-letniej historii firmy. Cel jaki wyznaczyło sobie HTC, to dotarcie do jak największej grupy odbiorców, wykorzystując do tego szerokie spektrum tradycyjnych, jak i cyfrowych mediów. Pierwszą reklamę z udziałem Downey’a Jr. wyemitował serwis YouTube, a w następnej kolejności trafić ma ona do dystrybucji kinowej i telewizyjnej.
http://www.youtube.com/watch?v=OVE1OcfB1E4
Niesiony ostatnio falą popularności – Rober Downey Jr. związał się z HTC 2-letnią umową. Wykorzystując swój wizerunek i charakterystyczną grę aktorską pokazać ma twórczy kierunek zmian jakie zachodzą w produktach HTC. Ma to zainspirować widzów do tworzenia własnych interpretacji skrótu HTC.