CEO HTC pała optymizmem – szkoda, że nie podzielają go analitycy
Cher Wang twierdzi, że marka HTC nigdy nie zniknie z rynku. Wypowiedź szefowej tajwańskiego koncernu zaskakuje, szczególnie jeśli skonfrontujemy ją z niezbyt optymistycznymi opiniami analityków dotyczącymi przyszłości firmy.
HTC boryka się z problemami i nie jest to żadną tajemnicą. Słupki sprzedaży nie kłamią – sytuacja jest poważna, zaś 2015 to kolejny z rzędu rok, w którym firma notuje spore straty. Wybawieniem miał okazać się ostatni smartfon firmy, czyli A9. Ten za sprawą kontrowersyjnego podobieństwa do najnowszych iPhonów (to nie jedyna jego zaleta) zyskał sporą popularność i w pewnym stopniu podciągnął firmę do góry. Niestety, nie na tyle, abyśmy mogli mówić o sukcesie sprzedażowym.
Zważając na powyższe – analitycy widzą przyszłość HTC w ciemnych barwach. Zupełnie odmienne podejście do sprawy prezentuje obecna CEO HTC – Cher Wang, która to poza odważnym stwierdzeniem „firma nigdy nie zniknie z rynku” zapowiedziała, że przyszły rok będzie obfitował w wiele premier. Nowe urządzenia z każdego segmentu cenowego wliczając w to flagowce – właśnie tego możemy oczekiwać w 2016 roku.
Szefowa HTC jest pewna siebie i firmy, analitycy przeciwnie. Ci drudzy podejrzewają, iż niebawem Tajwańczycy znikną z rynku Mobile i patrząc na mierną sprzedaż produktów – wydaje się to całkiem prawdopodobne. Mimo wszystko, jako użytkownik smartfonu tejże marki, oraz jakby nie patrzeć jej fan mam cichą nadzieję na to, iż firma wygrzebie się z finansowego dołka i ponownie stanie na nogi.
Nie rozumiem, jak koncern który w rozwoju wspomnianego segmentu rynku miał ogromny udział może ot tak upaść. Wydaje się to niezrozumiałe, ale niestety – realne.
Źródło: PhoneArena
________________________________________________
Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór sprzętu w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.