You are here
Halo Online – co wiemy o sieciowym FPS-ie w uniwersum Halo? News 

Halo Online – co wiemy o sieciowym FPS-ie w uniwersum Halo?

Rodzina produkcji w uniwersum „Halo” rozrasta się o sieciową grę FPS w modelu F2P. Za tytuł odpowiedzialne jest Studio Saber Interactive oraz firma wydawnicza Innova. Niestety „Halo Online” przeznaczone jest wyłącznie na rynek Europy Wschodniej, choć plotki głoszą, że może się to jeszcze zmienić.

Gra powstaje z myślą o komputerach osobistych, a data premiery nie jest na ten moment znana. Miłośnicy trybu jednoosobowego mogą sobie tytuł odpuścić, gdyż twórcy zrezygnowali z kampanii fabularnej, a rozgrywka skupiona została na trybie „multi”. W potyczkach uczestniczyć będzie mogło do 16 graczy jednocześnie, wspomagając się różnego rodzaju pojazdami, dobrze znanymi fanom świata „Halo”.

Na początku przygody staniemy przed wyborem klasy postaci. Mapy przygotowano specjalnie z myślą o „Halo Online”, zatem gracze zaznajomieni z poprzednimi odsłonami serii nie będą mieli przewagi nad nowicjuszami. Po terenie gry rozsiane jest specjalne uzbrojenie: broń i zbroja, która ma występować w wielu odmianach i statystykach, a dodatkowo będzie ją można modyfikować.

Graficznie gra prezentować ma poziom zbliżony do „Halo 4”. Należy jednak wziąć na to poprawkę, gdyż tak twierdzą dziennikarze zaproszeni na zamknięty pokaz. Poniżej zapoznać się możecie z pierwszym gameplayem:

 http://www.youtube.com/watch?v=5ZelrwlIACo

Bylibyście zainteresowani tym, aby gra pojawiła się na innych rynkach?

Related posts

Leave a Comment