Instagram obchodzi 3 urodziny i niedługo pojawią się na nim reklamy. Jest co świętować?

Wielu powie, że tak, bo zapewne są od niego uzależnieni. Tych, którzy posiadają tam konto, ale zdjęcia wrzucają sporadycznie, reklama może skutecznie odstraszyć. Jednak większość zdaje sobie sprawę, że ten ruch był nieunikniony.

happy-birthday-desktop-hd-wallpapers

Gdy w zeszłym roku Facebook kupił usługę, ta dostała porządnego kopa i w tym momencie w każdym miesiącu aktywnie korzysta z niej ponad 150 mln użytkowników. Sama usługa od początku skazana była na sukces. Najpierw na iOS,  gdzie zdobyła wielkie zainteresowanie, a potem udostępniona na Androida, co przyniosło jeszcze większą popularność. W Polsce z Instagrama korzysta już ponad milion użytkowników.

instagram-has-100-million-users-says-zuck-9d0f47bab3

Z okazji urodzin twórcy usługi  postanowili promować trzy historie przyjaźni, rozpoczęte właśnie przez ten serwis. Historie znajdziecie w linkach poniżej:

@terajiro and @d0125

@isabelitavirtual and @raphaelliais

@jpanleu and @simonebirch

Jednak mamy dla Was też złą wiadomość. Nieuniknionym ruchem, na który decydują się producenci są reklamy. Najpierw pojawią się w USA, a chwile potem trafią też do Europy. Będą wyświetlane w newsfeedzie i będą wybierać najlepsze zdjęcia i filmy oraz marki, które są nierozłączną częścią serwisu.

Warto dodać, że reklamy będzie można ukryć, co na pewno jest dobry atutem, bo wielu z nas nie lubi migających obrazków i wyskakujących okienek z ukrytym „X”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6479 More posts in News category
Recommended for you
cyberprzestępczość
Komputery kwantowe – nadzieja czy zagrożenie cyberbezpieczeństwa?

Wyścig do stworzenia pierwszego powszechnie stosowanego komputera kwantowego trwa - być może wkrótce poznamy producenta,...