Netflix wyłącza w Polsce darmowy okres próbny. Wszystko przez nieuczciwość użytkowników
Nikt nie potwierdził wprost powodów wyłączenia darmowego okresu próbnego na polskich kontach użytkowników usługi Netflix, ale chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, czym kierują się włodarze platformy. Szczerze wątpię w to, że mamy do czynienia z testem, jak zapewniają przedstawiciele.
Na ten moment polski cennik Netflixa pozostaje bez zmian. Za podstawowy dostęp zapłacimy 34 złote, za konto standard 43 złote miesięcznie. Opcja Premium to miesięczny wydatek 52 złotych. Problem w tym, że nowi użytkownicy nie będą mogli korzystać z dotychczas stosowanego darmowego okresu próbnego wynoszącego 30 dni.
Koniec darmowego okresu próbnego Netflix
Dotychczas, chcąc skorzystać z darmowego okresu testowego Netflixa, należało dokonać rejestracji na nowe, a w zasadzie nieużywane wcześniej do tego celu konto email. Konieczne było też podpięcie karty płatniczej, co teoretycznie powinno ukrócić próby „wyłudzenia” kolejnego okresu próbnego przez osoby, które takowy już wcześniej uzyskały. Niestety, Polacy, choć nie tylko oni, wpadli na pomysł, jak ominąć zabezpieczenia Netflixa.
Nie popieram tego typu zachowań, dlatego też powstrzymam się od opisywania wspomnianego sposoby obejścia zabezpieczeń. Chętni i tak znajdą odpowiednią metodę w sieci.
Najwyraźniej Netflix dostrzegł problem i dezaktywował możliwość uzyskania darmowego okresu próbnego. Pozostaje mieć nadzieję na to, że jest to wyłącznie tymczasowy scenariusz.