“Technologia w Shadow Warrior” – spotkanie Koła Naukowego Twórców Gier 13 maja
O czym będziemy mogli posłuchać?
“Wypuszczanie pierwszej gry: Jak to wygląda w praktyce, czego się spodziewać i na co uważać” – Wulo
Na wykładzie omówię swoje doświadczenia z wypuszczaniem mojej pierwszej gry “Tower of Elements”. Podkreślę na co należy zwrócić uwagę podczas dokonywania publikacji. Opowiem trochę o publikowaniu gier na platformy iOS, Windows Phone i Android, zaznaczając różnice w polityce tych platform. Przytoczę Wam też przygody z moim pierwszym podejściem do próby reklamowania aplikacji.
Wykład jest skierowany głównie do indie deweloperów oraz ludzi którzy kiedyś chcieliby zaprezentować swoje gry większej publice niż znajomym z Facebooka :). “Technologia w Shadow Warrior” – Jarosław Pleskot, programista we Flying Wild Hog Na wykładzie omówimy trzy elementy silnika wprowadzone na potrzeby gry. Na początku skupimy się na systemie ran postrzałowych na postaciach. Później przedstawię system roślinności dostosowany do naszego pipeline’u graficznego. Na koniec kilka słów na temat renderowania wody oceanicznej i o dalszej ewolucji silnika. Po wykładach czeka nas quiz, a po quizie tradycyjnie idziemy na piwo! Zapraszamy! Link do wydarzenia na Facebooku znajdziecie tu.
Przypominamy, że dwa tygodnie temu uczestniczyliśmy w spotkaniu z level designerem Techlandu; Michałem Stawickim, który pracował przy Dying Light.