Unreal Engine 4 – opcja „nakładania warstw”
Epic Games aby myśleć o utrzymaniu podobnej pozycji jaką uzyskał przy okazji silnika Unreal Engine 3, musi wprowadzać coraz więcej innowacji. Jedną z nich przedstawiają na wypuszczonym niedawno filmiku technologicznym.
Studio Epic Games oddało w ręce deweloperów opcję „nakładania warstw”. Jak skorzystają na tym gracze? Na pewno mogą liczyć na bardziej szczegółową grafikę. Nakładanie kilku warstw na obiekt 3D pozwoli grafikom na rozdzielenie jednej warstwy na kilka i nałożenie na każdą z osobna różnych efektów. Chromowana kierownica rowerku, jak można podziwiać na załączonym materiale, od tej pory będzie wyglądała jak prawdziwa.
http://www.youtube.com/watch?v=PjSFbPv3SLc
Czy dodatkowo dzięki temu skróci się czas powstawania nowych gier? Z odpowiedzią na to pytanie musimy poczekać aż producenci gier zaczną wykorzystywać nową edycję silnika w swoich tytułach.