OnePlus publicznie przyznaje się do błędów
OnePlus One został okrzyknięty mianem „zabójcy flagowców”. Niska cena i świetne parametry pozwoliły urządzeniu wybić się na tle konkurencji. OnePlus Two nie zrobił aż tak piorunującego wrażenia, ale wciąż jest to bardzo dobry, tani smartfon.
Pamiętajmy, że aby zakupić nowe urządzenie OnePlus musimy otrzymać specjalne zaproszenie; tak było w przypadku One’a, a teraz jest tak z Two. Umożliwia ono zakup telefonu, ale trzeba na niego trochę poczekać. Sieć sklepów nie jest rozbudowana. Owszem jest to poczatkujący producent, ale bez szerszego dostępu do jego produktów nie ma szans na zysk. W związku ze swoimi potknięciami OnePlus wydało specjalne oświadczenie.
Na jednym z forum internetowych producent przeprosił za wszystkie swoje wpadki. Za to, że czas oczekiwania na urządzenie jest długi i za przekładanie premiery; napisał, że jest świeży w branży i z wieloma problemami radzi sobie wolniej, a z niektórymi nie może sobie poradzić. Po premierze dwóch smartofnów stwierdził, że w obu przypadkach akcji marketingowa była przeprowadzona źle. Nie jest w stanie na chwilę obecną powiedzieć, że w przyszłości będzie to lepiej wyglądało, bowiem nie chce okłamać klientów. Stale próbuje rozwiązać problem z dostępnością swoich urządzeń.
Na pewno trzeba docenić szczerość, ponieważ przyznanie się do błędu, i to publicznie, jest sztuką. Mówi się, że w niedalekiej przyszłości, przez całą godzinę OnePlus Two będzie do nabycia bez żadnych zaproszeń, na stronie producenta. Nie jest to pewna informacja, ale jedynie jeden z pomysłów jakim producent chce zrekompensować klientom swoje wpadki. Osobiście uważam, że cały system z zaproszeniami jest do kitu, ponieważ, jak same władze firmy stwierdzają, są poczatkującymi w branży, więc po co kreować się od razu na markę ekskluzywną? Niech klienci nas poznają, docenią, a później można zacząć wydziwiać. Jak widać, specjaliści od marketingu firmy mają inną wizję OnePlus. Oby się to dla nich źle nie skończyło…
źródło: neowin
____________________
Zapraszam do zapoznania się z ofertą naszego sklepu pod tym adresem oraz polubienia naszego profilu na facebooku.