Carrefour wprowadza zakupy w aplikacji, odbiór osobisty i odbiór w automacie zakupowym
Warszawscy klienci sieci sklepów Carrefour mają powody do radości. Firma postanowiła wdrożyć kolejne nowości, wśród których znalazła się możliwość złożenia zamówienia zakupowego z poziomu aplikacji mobilnej oraz odbiór w Carrefour Drive. Naturalnie, nic nie stoi na przeszkodzie, aby kurier dostarczył nam wybrane produkty pod same drzwi.
Carrefour poinformował właśnie o zmianach mających zajść w zakresie sposobów dokonywania zakupów. Mam tu na myśli zarówno rozszerzenie dostępności oferty produktowej do aplikacji mobilnej, jak i nowe wygodne formy dostawy tudzież odbioru zakupów.
*Oferta naszych sklepów internetowych była do tej pory dostępna na urządzeniach mobilnych tylko przez przeglądarkę internetową. Teraz wprowadzamy ją bezpośrednio do naszej aplikacji mobilnej, tworząc z niej referencyjne, omnikanałowe środowisko zakupowe *– powiedziała Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce Carrefour Polska.
Wygoda i intuicyjność, którą gwarantuje dostępność pełnego wachlarza usług w aplikacji Mój Carrefour, jest bardzo ważna dla klientów. Jednocześnie w ten sposób chcemy zachęcić do zakupów internetowych osoby, które nie korzystały do tej pory z tej usługi.
Nowości w aplikacji Carrefour
Pierwszą zauważalną dla klientów zmianą będzie dostępność pełnej oferty sklepu z poziomu aplikacji mobilnej dla systemów Android oraz iOS. Do tej pory należało wykorzystywać do tego celu pełną stronę internetową sklepu.
Aplikacje mobilne są dziś niezwykle istotne z punktu widzenia klientów. Smartfony towarzyszą nam wszędzie, dzięki czemu wymagamy od nich coraz wygodniejszego dostępu do usług, w tym zakupów. Dzięki nowości wprowadzonej przez Carrefour użytkownik telefonu będzie mógł przejrzeć ofertę sklepu, dodać do wirtualnego koszyka interesujące go produkty, a po wybraniu metody odbioru, uiścić stosowną zapłatę. Zapowiada się ciekawie, poznajmy więc sposoby dostawy oraz odbioru zamówień.
Kurier, Drive oraz Coolomat
Kiedy podjęliśmy już decyzję o tym, jakie produkty chcemy kupić, z poziomu aplikacji możemy wybór zatwierdzić i określić opcję dostawy lub odbioru. Zamówienia złożone do godziny 16:00 w aplikacji Carrefour trafią do klienta jeszcze tego samego dnia. Dostarczenie zakupów jest bezpłatne, ale tylko pod warunkiem, że kwota za sprawunki przekracza 120 PLN. W przeciwnym razie klient będzie musiał zapłacić za dostawę 19,90 PLN.
Przygotowaną paczkę z zakupami będzie można odebrać również osobiście. Jak? Opcje są dwie. Pierwsza to Carrefour Drive, w której klient musi przyjechać na wyznaczone miejsce parkingowe o konkretnej godzinie. Po chwili do auta podejdzie pracownik sklepu niosący zakupy. Wygodne, prawda? Druga opcja to Coolomat, w przypadku którego występuje niestety ograniczenie w dostępności produktów. Otóż chcąc skorzystać z dobrodziejstwa rozwiązania, należy wybrać jedynie produty spożywcze.
Nowości, którymi raczy swoich klientów mCarrefour zapowiadają się naprawdę ciekawie. Dzisiejsi konsumenci oczekują wygody i przyjaznej obsługi klienta, również elektronicznej, dlatego posunięcie włodarzy sklepu wydaje się więcej, niż rozsądne. Aplikacje Carrefour pobierzecie za pośrednictwem Google Play oraz AppStore.
Źródło: Informacja prasowa