You are here
Co ciekawego może powstać z połącznia Wiedźmina 3 oraz Kholat? News 

Co ciekawego może powstać z połącznia Wiedźmina 3 oraz Kholat?

Na mapie polskiego gamedevu zaistniało nowe studio „Fool’s Theory”. W jego składzie znajdziemy osoby odpowiedzialne między innymi za prace nad „Wiedźminem 3”, a ich pierwszy projekt tworzony będzie we współpracy z innymi polskimi twórcami – „IMGN.PRO”.


Studia z Bielska-Białej nie trzeba nikomu przedstawiać. „IMGN.PRO” odpowiada za powstanie przychylnie przyjętego przez recenzentów i graczy, opartego na faktach horroru „Kholat”. „Fool’s Theory” jest natomiast nowopowstałym zespołem ludzi, mających jednak już spore doświadczenie w branży. W przeszłości pracowali oni przy tak znanych tytułach, jak: „The Witcher 2: Assassins of Kings”, „The Witcher 3: Wild Hunt”, „Ancient Space”, „Hard West” oraz wielu innych grach niezależnych.

Zastanawiacie się, co może wyjść z takiej współpracy? Już spieszę z odpowiedzią… Obie firmy mają na koncie duże doświadczenie i produkty, które okazały się nie tylko udane pod względem dostarczania rozrywki, ale również niosły za sobą świetne wyniki finansowe. Z takiego połącznia nie może wyjść przeciętna produkcja.

Na temat kolaboracji kilka słów powiedział Łukasz Kubiak, współwłaściciel „IMGN.PRO”:

Ewolucja to słowo klucz, zarówno w przypadku naszej działalności, jak również w przypadku naszej najnowszej produkcji. Nasz team dzięki połączeniu z „Fool’s Theory” zostaje wzbogacony o jednych z najlepszych ludzi w branży. Od początku prac nad „Kholat” naszym celem było dostarczanie ambitnych projektów wysokiej jakości. W tej materii nic się nie zmienia, chcemy iść nawet dalej. Z tak utalentowanym i doświadczonym zespołem, zamierzamy stworzyć naprawdę rewelacyjną grę. Projekt w zupełnie innym klimacie niż „Kholat”, znacznie również od niego większy i bardziej rozbudowany.

Więcej informacji o tajemniczym projekcie uzyskamy za niecały miesiąc, gdyż właśnie wtedy spodziewać się należy zapowiedzi gry. Pod tym adresem znajdziecie stronę, na której trwa odliczanie do momentu ujawnienia dalszych szczegółów na temat produkcji. Tytuł powstaje na silniku „Unreal Engine 4” i ma być znacznie większy i bardziej rozbudowany niż wspomniany „Kholat”, a dodatkowo będzie zupełnie inną grą, jeśli chodzi o klimat.

Zaczęliśmy prace nad grą, która będzie odważną fuzją izometrycznych gatunków. Nie chcąc jeszcze zdradzać zbyt wielu szczegółów, mogę powiedzieć tylko, że pracujemy na Unreal Engine 4. Był to dla nas naturalny wybór, biorąc pod uwagę doświadczenie zespołu w pracy z tym narzędziem. Gra będzie łamała pewne sprawdzone schematy i więcej informacji na ten temat ujawnimy już niebawem – mówi Jakub Rokosz, założyciel „Fool’s Theory” oraz szef zespołu deweloperskiego „IMGN.PRO” (w przeszłości Senior Quest Designer w „CD Projekt RED”).

Na ten moment nie pozostaje nam nic innego, jak tylko życzyć projektowi powodzenia i trzymać kciuki za to, aby okazał się równie dobry co wcześniejsze gry, nad którymi pracowali twórcy.

Źródło: IMGN.PRO, Fool’s Theory

______________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór konsol i gier w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.

 

Related posts

Leave a Comment