Fighter Within – nowy wymiar elektronicznej rozrywki?

Ubisoft, chwali się „nowymi” rozwiązaniami, które wykorzystywać ma Fighter Within. Czy rzeczywiście bez problemów, będziemy mogli odwzorowywać swoje ruchy w grze?

Zabawa wygląda następująco: machniemy otwartą dłonią w przód, a nasz oponent zostanie „wgnieciony” w ścianę. W teorii brzmi, to naprawdę dobrze. Jednak, jak wiemy bijatyki wykorzystujące kontrolery ruchowe zawsze miały kłopoty z precyzją. Firmowymi błędami, tego typu produkcji, były lagi.

http://www.youtube.com/watch?v=N8CglmL5-lI

Czy ta niedogodność zniknie, wraz z pojawieniem się nowej konsoli Microsoftu oraz Kinecta? Czas pokarze.

 

Dodaj komentarz

1245 More posts in Gry category
Recommended for you
Najnowszy sterownik Radeon Software 21.12.1 przygotowany z myślą o Halo Infinite

AMD i 343 Industries współpracowały, aby zapewnić graczom z kartami graficznymi AMD Radeon najlepszą z...