iFixit usunął test Galaxy Fold na prośbę Samsunga
iFixit przetestował jeden z egzemplarzy składanego smartfona Galaxy Fold, który został przekazany przez jednego z partnerów serwisu. Na prośbę Samsunga publikacja została jednak usunięta. Czyżby sam producent wstydził się swojego dzieła?
Takie sytuacje nie dzieją się często. Serwis iFixit zareagował na prośbę Samsunga, który za pośrednictwem jednego ze swoich partnerów poprosił o wycofanie materiał o Galaxy Fold. Jak łatwo zgadnąć, treść publikacji nie była zbyt przychylna składanej nowości ze stajni Koreańczyków.
iFixit przychyla się do prośby o usunięcie testu
Tytułowy serwis sprawdza nowości w ofertach producentów, rozbierając je na części pierwsze i oceniając możliwy stopień ich naprawy, w tym — samodzielnej. Nie inaczej było z modelem Galaxy Fold, który trafił do testerów prosto od partnera iFixit. Niestety, analiza potwierdziła wcześniejsze podejrzenia, sprzęt nie zapewnia wystarczającej ochrony przed uszkodzeniami ekranu. Spory wpływ na wspomniany problem ma jedna ze szczelin przy wyświetlaczu, która umożliwia jego zginanie.
Na prośbę Samsunga, który za pośrednictwem partnera iFixit poprosił serwis o usunięcie nieprzychylnego materiału, test czasowo zniknął. Firma, tłumacząc się chęcią zachowania dobrych relacji z partnerem, postanowiła zaczekać z publikacją do czasu, w którym nie otrzyma egzemplarza, który miałby trafić do klienta końcowego.
W mojej ocenie testerzy wykazali się niesamowitą uczciwością i rzetelnością. Serwis nie musiał reagować na prośbę Samsunga, a jednak uczynił to, zapowiadając, że ponownie weźmie sprawę na tapet. Tym razem z produktem finalnym Brawo!
Źródło: iFixit, 9to5Google