Miłosne podboje w Dragon Age: Inkwizycja
Integralnym elementem produkcji Bioware, są romanse. Podobnie przedstawia się sytuacja, w przypadku najnowszej części Dragon Age’a. Jednak, w porównaniu do poprzednich odsłon mechanizm tworzenia związków zostanie lekko zmodyfikowany.
David Gaider, scenarzysta gier z serii Dragon Age w wywiadzie udzielonym serwisowi Game Informer zdradził, że zdobywanie partnera lub partnerki, w Dragon Age: Inkwizycja, będzie wyglądało zgoła odmiennie, niż w poprzedniczkach : – „Jeszcze, tego nie robiliśmy” – stwierdza.
W jedynce oraz dwójce relacje między bohaterami oparte były w większym stopniu na wskaźniku sympatii, niż zależały od aktualnych wydarzeń. Dokonane przez nas wybory, mogą nie podobać się naszej wybrance/wybrankowi, jednak to nie wpłynie w dużym stopniu na nasze relacje przyjacielski lub uczuciowe.
Interakcje z obiektem naszych westchnień nie będą się wyłącznie ograniczać do zwyczajowego „ cześć, czekam na ciebie”. Wszystkie dotychczasowe rozmowy oraz przygody, w których dane nam będzie uczestniczyć podczas rozgrywki odcisną swoje piętno na naszym wirtualnym związku: – „W mojej idealnej wizji twoje interakcje z drugą postacią nie ograniczają się tylko do zwykłych relacji – chodzi o to, by odnosiły się one do całej produkcji, w którą grasz. Jeśli, więc podjąłeś pewne ciekawe decyzje w innych fragmentach rozgrywki, mogą one zmienić naturę twojego związku z innym bohaterem”- jak wyjaśnia Mike Laidlaw, dyrektor kreatywny gry.
http://www.youtube.com/watch?v=GplE8IuJB6Y
Jak w praktyce wyglądać, będzie zmiana w relacjach partnerskich przekonamy się po premierze gry ze świata „Smoczych Dziejów”.