You are here
Nieautoryzowany serwis naprawił ci iPhone’a? Po aktualizacji do iOS 11.3 smartfon przestanie działać artykuły News 

Nieautoryzowany serwis naprawił ci iPhone’a? Po aktualizacji do iOS 11.3 smartfon przestanie działać

Ze względu na wysokie koszty napraw iPhone’ów u Apple oraz resellerów, użytkownicy często wybierają opcję tańszą, czyli nieautoryzowany serwis. W przypadku iSprzętu nie jest to jednak rozwiązaniem dobrem, o czym przekonali się użytkownicy iPhone’ów 8.

iPhone 8

Użytkownicy smartfonów iPhone 8 zaczynają donosić o poważnych problemach z urządzeniami, które pojawiają się po wykonaniu uaktualnienia systemu iOS do wersji 11.3. Telefony po zakończonym procesie najzwyczajniej w świecie odmawiają posłuszeństwa i stają się bezużyteczną elektroniką. Na ten moment problem dotyczy tysięcy użytkowników.

Nieautoryzowany serwis iPhone’a 8

Użytkownicy smartfonów z nadgryzionym jabłkiem na obudowie skarżą się na to, że ich smartfony po aktualizacji do iOS 11.3 przestają działać prawidłowo. Objawia się to brakiem jakiejkolwiek reakcji na dotyk, co uniemożliwia korzystanie z urządzenia. Jedną cechą wspólną wszystkich przypadków jest to, że smartfony naprawiane były przez nieautoryzowany serwis. Wymiana wyświetlacza, choć tańsza, skończyła się dla wielu osób nie najlepiej.

Apple nie zabrało jeszcze głosu w sprawie, czemu w zasadzie się nie dziwie. Użytkownicy, decydując się na naprawę w punkach, które mogą nie posiadać odpowiednich części oraz narzędzi, ryzykują. Zyskiem wynikającym z ryzyka jest niższy koszt wymiany danego podzespołu. W tym przypadku — ekranu. Niestety, ryzyko oznacza, że coś może pójść “nie tak”.

https://giphy.com/gifs/w7RXYa0XYtJbADr8qc

Nie pierwszy i nie ostatni raz

Podobnie przedstawiała się sprawa wymiany czujnika Touch ID, o której głośno zrobiło się dwa lata temu. Nieautoryzowany serwis iPhone’a mógł zakończyć się uszkodzeniem i niemożnością skorzystania z czytnika linii papilarnych.

Wiem, że zabrzmi to jak głos przesadnego fana Apple, ale wierzę w to, że Apple czyni to dla dobra swoich użytkowników. Użytkowników, którzy niejednokrotnie wydali na sprzęt trzy, cztery, a nawet pięć tysięcy złotych. Firma nie musi sprawdzać, jak zachowa się iPhone, w którym zamontowane zostaną nieoryginalne zamienniki. Użytkownicy, decydując się na tańszą naprawę przez nieautoryzowany serwis, są świadomi ryzyka. Zgodzicie się ze mną?

Źródło: Motherboard

Related posts

Leave a Comment