[PGA 2015] 3 dni grania = 2 mln promocji
Tegoroczna edycja PGA, czyli odbywających się co roku w Poznaniu targów przyciągnęła rekordową liczbę zwiedzających i wystawców. Poznań Game Arena odwiedziło 66,3 tys. fanów gier, 130 ekspozytorów a to wszystko na 800 stanowiskach.
Nie tylko statystyki związane z ludźmi czy stoiskami pokazują, na jaką skalę było to wydarzenie. Na temat samej imprezy pojawiło się aż 1,1 tys. materiałów, zaś w social mediach wspomniano o PGA 6 tys. razy.
Najczęściej o tym swoistym święcie graczy spragnionych rozrywki i multimediów wspominały Ictgrajewo.pl i Pc0.pl. Ekwiwalent reklamowy Międzynarodowych Targów Poznańskich wyniósł 2 mln złotych.
Najwięcej doniesień medialnych na temat PGA ukazało się 16 października, podczas tzw. PGA VIP DAY. Tego dnia na Targach byli obecni przedstawiciele prasy oraz zwiedzający z Vip Passem, czyli wyselekcjonowani goście związani z branżą gier, rozrywki i multimediów. Odbyły się prezentacje, konferencje, wykłady i dyskusje przeznaczone dla specjalistów. Tego dnia można było uczestniczyć m.in. w prezentacji Della. Dziennikarze mogli w dogodnych warunkach nakręcić relację z Targów i przygotować artykuły związane z Poznań Game Arena. Vip Multimedia także było obecne na PGA, gdzie jeden z redaktorów wygłosił prelekcję dotyczącą kultury i historii firmy Nintendo.
http://www.youtube.com/watch?v=QlFLDelSOG8
Wśród wystawców można było spotkać takie firmy jak np., Asus Polska, Acer, LG Electronics czy też producentów gier m.in. CD Projekt SA.
O sukcesie Poznań Game Arena mogło świadczyć to, że Targi odwiedzali przede wszystkim świadomi konsumenci, wśród których byli gracze znający tytuły gier i potrafiący powiązać je z konkretnymi producentami i wydawcami. Tego typu relacja przekłada się na jakość całego wydarzenia. Jeśli dodamy do tego dobrą organizację, to możemy być pewni, że kolejna edycja Międzynarodowych Targów Poznańskich może cieszyć się podobnym sukcesem lub przyciągnąć do siebie większą liczbę graczy i ekspozytorów.
Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
____________________
Zapraszam do zapoznania się z ofertą naszego sklepu pod tym adresem oraz polubienia naszego profilu na facebooku.