You are here
UberPITCH – szansą dla start-upów News 

UberPITCH – szansą dla start-upów

Uber to nie tylko alternatywa dla taksówki. To także forma dorabiania, która teraz weszła na wyższy poziom. O ile ma się pomysł.

uberPitch grafika promocyjna

Start-up daje możliwości samodzielnego rozwoju, znalezienia inwestorów zdolnych uwierzyć w nasz pomysł, a przede wszystkim niezależność finansową. Tak przynajmniej wyobrażamy sobie nasz własny start na rynku biznesowym. Smutnym faktem jest to, że większość ze start-upów umiera wyjątkowo szybko. Dobry pomysł to nie wszystko, a często zdarza się tak, że podczas zderzenia z rzeczywistością nie ma on po prostu szans.

Zapewne nie jeden raz słyszeliście o innowacyjnych projektach, które miały zmienić świat, a ich twórcy wesoło opowiadali o swoich ambitnych planach. Gdzie są dzisiaj? Prawdopodobnie zaczynają kolejny start-up, bo z tym pierwszym im nie wyszło. By interes wypalił, a nie był tylko jednorazową przygodą, potrzeba dobrego pomysłu. I dla tych, którzy takowy posiadają, Uber przygotował niesamowitą akcję. Pod nazwą UberPITCH kryje się bowiem szansa na to, by zdobyć doświadczenie oraz wiedzę, która pomoże w rozwinięciu skrzydeł.

uberPitch mapa

Założenie projektu jest bardzo proste. Uber wszedł w partnerski układ z polskimi oraz europejskimi funduszami Venture Capital. Zaowocowało to akcją UberPITCH, która odbędzie się w 37 europejskich miastach, do których dołączyła właśnie Warszawa. Jest to rozwinięcie festiwalu Bitspiration, czyli największej imprezie start-upów w Europie Wschodniej. A o co chodzi w całej akcji Ubera? Posiadacze aplikacji przewoźnika mogą składać już wniosek, a w nim umieścić swój pomysł na biznes. Jako zwrotka, zostanie przesłany odpowiedni kod pozwalający, który w dniu 6 czerwca między 11 a 16 pozwoli zamówić UberPITCH. Przejazd trwający około 15 minut zaczynający i kończący się w tym samym punkcie.

W pojeździe dostaniemy możliwość 7 minutowej prezentacji swojego pomysłu przed czołowymi inwestorami w Polsce (m.in. Ted Persson i Monika Ocieczek z EQT Ventures, Maciej Wieloch z Infini, Tomasz Czudowski z Google, Marcin Zaremba z PizzaPortal, a także inwestorzy ze SpeedUp Group). Oni również mają 7 minut na udzielenie porad i feedback. Najlepsi dostaną szansę na spotkanie z Travisem Kalanickiem, dyrektorem generalnym Ubera. Dodatkowo można wygrać pouczające warsztaty czy udział w Demo Day organizowanym przez Campus Warsaw. Zwycięzca ma zostać ogłoszony już 7 czerwca w Berlinie. Więcej informacji o akcji znajdziecie tutaj.

Źródło: Uber

_____________________________________

Zapraszamy do naszego sklepu, który znajdziecie pod tym adresem oraz na nasz profil Vip Multimedia na Facebooku.

Related posts

Leave a Comment