You are here
Witchfire – gra od polaków ma się dobrze, ale na nią poczekamy artykuły News 

Witchfire – gra od polaków ma się dobrze, ale na nią poczekamy

Słyszeliście o Witchfire? To jeden z ciekawszych projektów, który może wyjść spod pióra polskiego studia The Astronauts. Pierwszy raz o produkcji usłyszeliśmy rok temu i potem nastąpiła długa cisza. Niektórzy zaczęli się nawet zastanawiać, czy przypadkiem gra nie została skasowana. Tymczasem okazuje się, że jest wręcz przeciwnie, choć na tytuł jeszcze poczekamy.

Witchfire

Co do tej pory wiemy o projekcie Witchfire? Stosunkowo niewiele, bo i sam twórca, czyli Adrian Chmielarz, wypowiadał się o nim dość zdawkowo. Pewne jest natomiast to, że gra dalej jest tworzona i to intensywnie, a czas milczenia był spowodowany po prostu… pracą nad tytułem. To całkiem logiczne, zważywszy na to, że w The Astronauts pracuje zaledwie osiem osób. I jeżeli taka garstka ludzi jest w stanie stworzyć tak cudownie wyglądające lokacje, to jesteśmy pełni podziwu.

Witchfire

Oczywiście w trakcie produkcji pojawili się także zewnętrzni twórcy, ale trzon studia pozostaje bez zmian. O czym opowiada Witchfire? O samej fabule wiadomo niewiele. Istotniejsze jest to, że ma ona być czymś najmniej istotnym w całej grze. Otóż we wpisie developera możemy przeczytać, że nie będą w produkcji występowały przerywniki filmowe, ale gracz skupić się będzie miał na odkrywaniu przestrzeni oraz masterowaniu swoich zdolności. Zapewne sam zarys fabularny się pojawi, ale podejrzewamy, że to zadaniem gracza będzie odkrycie o co dokładnie chodzi.

Wiadomo za to, że całość ma się rozgrywać w rzeczywistości, gdzie palenie na stosie czarownic nie było niczym specjalnym. Gracz będzie więc rozprawiał się z nieczystymi siłami, które dziwnym trafem nie pałają do niego sympatią. Pojawi się także mocny arsenał, choć o nim także nie wiadomo jeszcze zbyt wiele. Tak samo jak o klasach postaci czy samych wrogach. Do tej pory The Astronauts wypuścili Zaginięcie Ethana Cartera, ale założyciel studia uczestniczył przecież w pracach nad Painkiller czy Borderlands. Niezbędne więc doświadczenie jest już zdobyte. Pozostaje pytanie – kiedy zobaczymy Witchfire?

Wpisy developera

Opublikowany wpis nie zdradza niestety daty premiery Witchire, ale za to informuje o tym, że informacje na temat gry mają być publikowane już regularnie. Spodziewamy się zobaczyć Witchfire na sklepowych półkach nie wcześniej niż w 2020 roku. Zważywszy na to, jak przebiegają pracę, mamy nadzieję, że nastąpi to w jego pierwszej połowie. Być może uda się tytuł ukończyć wcześniej, ale z całą pewnością jego premiera nie odbędzie się w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Jest jednak na co czekać.

Witchfire wykorzystuje technologie fotogrametrii, a to oznacza, że oprawa graficzna będzie stała na najwyższym poziomie. Przypomnijmy, ze tutaj chodzi o to, że tekstury powstają w oparciu o prawdziwe zdjęcia. Możemy więc mieć pewność, ze lokacje oraz same krajobrazy będą wyglądały po prostu przepięknie. Produkcja powstaje na silniku Unreal 4, więc niewykluczone jest to, że Witchfire pojawi się także na konsolach. Wiadomo także, że sama gra będzie dość wymagająca, jeżeli chodzi o samą rozgrywkę. Możemy więc podejrzewać, że graczy czeka niezła przeprawa z przeciwnikami. Liczymy na to, że poziomy zostaną zaprojektowane w przejrzysty sposób, ale na tyle ciekawie, żeby chciało się do nich wracać wielokrotnie.

Nowe komputery oraz laptopy, które pozwolą wam odpalić każdą grę, znajdziecie w naszym sklepie internetowym.

Źródło: The Astronauts

Related posts

Leave a Comment