YouTuberzy uczą młodych finansów i kodowania. “Na YouTube jest miejsce na jakościowe, odpowiedzialne treści”
Ziemniak, Kaluch – twórcy należący do działu Gaming w LifeTube – uczą młodych kodowania i finansów. Z kolei GrabaGra promuje tworzenie gier.
Współprace YouTuberów z Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Cyfryzacji to nowa jakość w serwisie. To pokazuje, że globalna platforma jest znakomitym miejscem to publikowania jakościowych, odpowiedzialnych treści.
-Ogromnie cieszą nas takie współprace, jak te zrealizowane z państwowymi instytucjami. Widać, że Ministerstwa Finansów i Cyfryzacji, chcą iść z duchem czasu i wierzą w influencer marketing. Nasi twórcy – i my wszyscy – jesteśmy dumni, że możemy szerzyć wartościową wiedzę wśród młodych ludzi i tworzyć jakościowe materiały – mówi MICHAŁ KOŁODZIEJ, HEAD OF GAMING W LIFETUBE.
Ministerstwo Finansów zaprosiło do współpracy Ziemniaka, by wytłumaczył swoim fanom, w jaki sposób mogą zacząć nagrywać swoje pierwsze filmy – wywiady, sondaże, wystąpienia publiczne czy wreszcie, jak stworzyć swój kanał na YouTubie.
Uczniowie tworzą swoje własne filmy i wysyłają je do kapituły konkrusowej, która wspólnie z Ziemniakiem wybierze kilka najciekawszych projektów, które zostaną pokazane na gali finałowej i warszatach filmowych prowadzonych przez Ziemniaka.
– Wyniki przebiły nasze założenia prawie dwukrotnie! Materiały na kanale Kalucha osiągnęły ponad 715 000 wyświetleń i dalej rosną – MÓWI MICHAŁ KOŁODZIEJ, HEAD OF GAMING W LIFETUBE.