You are here
Z KFC Skip The Line zapomnisz o kolejkach do kasy artykuły News 

Z KFC Skip The Line zapomnisz o kolejkach do kasy

KFC szykuje dla swoich klientów nową funkcję aplikacji. Skip The Line, bo tak nazywa się element, pozwoli na ominięcie kolejek w restauracjach. Nie jest to pomysł nowy, ale pierwszy raz trafia do Polski.

KFC

KFC jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych restauracji oferujących tak zwane “szybkie jedzenie”. Nie będziemy rozwodzić się teraz nad kwestiami dietetycznymi oraz tym czy posiłki oferowane przez pułkownika Sandersa można zaliczyć do zdrowych. W zasadzie byłoby to bezcelowe. Jakie jest KFC, każdy wie, ale przecież liczy się ten wspaniały smak chrupiących stripsów.

Niestety, chcąc zakosztować pyszności z menu, należy uzbroić się w cierpliwość. Kolejki do kasy, w których możemy dokonać zakupów, a uściślając — złożyć zamówienie są zwyczajnie długie. Jeśli wybierzemy się do KFC w środku nocy, faktycznie, możemy je ominąć, ale co kiedy zgłodniejemy w najpopularniejszych dla restauracji godzinach? Mamy problem, a właściwie to mieliśmy, gdyż włodarze naszego ukochanego fastfoodu przygotowują dla swoich klientów znaczne usprawnienie procesu składania zamówień.

Skip The Line w KFC, czyli omiń kolejkę

Jako że mieszkam jakieś 12 kilometrów od mojej ulubionej pizzerii, wizytę w niej wiąże zazwyczaj z koniecznością dokonania większych zakupów w jednym z hipermarketów. Pracuje zdalnie, dom jest moim biurem, a więc nie jestem w “mieście” codziennie, mimo to liczy się dla mnie czas. Czas, którego nie chcę tracić na oczekiwanie na możliwość złożenia zamówienia oraz samo przygotowanie posiłku (pizzy). Właśnie dlatego bardzo często korzystam z możliwości zamówienia jedzenia przez telefon i obioru w samej restauracji, gdzie też zjem posiłek. To dla mnie oszczędność, zarówno czasu, jak i pieniędzy. Nie uwierzycie, ile można zrobić w pół godziny, a właśnie tyle zazwyczaj schodzi mi się z zamówieniem oraz jego realizacją. Niestety, nie jest to rozwiązanie idealne, gdyż wiąże się z “dogadywaniem” z obsługą. Jako geek marzę o możliwości automatyzacji tego typu zamówień, których dokonam z poziomu specjalnej aplikacji. Wygląda na to, że właśnie takowej się doczekałem. Co prawda nie odnosi się ona do mojej ulubionej pizzerii, a do KFC (które czasem odwiedzam), ale od czegoś trzeba zacząć.

Skip The Line to nadchodząca opcja aplikacji KFC, z poziomu której będzie można złożyć zamówienie oraz dokonać płatności. Po rozpoczęciu procesu zakupu, apka będzie informować nas o każdym nowym postępie. Wątpię w to, że uwzględni temperaturę smażenia frytek, czy stopień zarumienienia panierki hot wingsów, ale dane dotyczące gotowości posiłku do odbioru są już mile widziane. Tak, w trakcie składania zamówienia będziemy mogli sprawdzić przewidywany czas realizacji, a nawet wybrać dogodny dla nas termin i godzinę. Rzekłbym — ideał. To jednak nie wszytko co oferuje apka.

Specjalne oferty

KFC przygotowało dla użytkowników aplikacji dodatkowy bonus. Są nim ograniczone czasowo promocyjne oferty, z których skorzystają wyłącznie osoby, na których smartfonach zainstalowana jest rzeczona aplikacja.

Zapewne chcielibyście dowiedzieć się, kiedy opisywana funkcja trafi do aplikacji dostępnej dla wszystkich? Niestety, musicie poczekać aż do wakacji, kiedy to program zostanie wdrożony w aż 170 lokalach sieci KFC. Obecnie programem pilotażowym objętych jest jedynie kilkanaście restauracji w Polsce. Nie wiem, jak wy, ale ja nie mogę doczekać się spopularyzowania usługi. Czuje, że jeśli spotka się ona z odpowiednim zainteresowaniem, inne restauracje wezmą ze Skip The Line przykład.

Smartfony w służbie gastronomi

Zauważyłem, że restauracje, szczególnie te sieciowe prześcigają się z oferowaniu nam smart nowinek. Prym wiedzie tutaj oczywiście sam McDonalds, w którym przerabialiśmy już chyba wszystko, łącznie z interaktywnymi zabawkami. Należymy do smart społeczeństwa, a co za tym idzie, inteligentne telefony komórkowe są częścią otaczającej nas rzeczywistości. Podmioty handlowe chcąc dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów są w zasadzie zmuszone czynić to za pomocą nowinek technicznych. Nie wierzyłem, że kiedyś to napiszę, ale — dzisiaj reklama telewizyjna nie jest już tak istotną formą przekazu, jak kiedyś.

Źródło: KFC

Related posts

Leave a Comment