You are here
#Euro2016 odbędzie się też na Twitterze oto 5 dowodów News 

#Euro2016 odbędzie się też na Twitterze oto 5 dowodów

 Już w najbliższą niedzielę piłkarze Biało-Czerwonych rozegrają swój pierwszy mecz w ramach Mistrzostw Europy we Francji. Każde kolejne spotkanie naszych będzie ogromnym wydarzeniem, nie tylko dla szczęściarzy, którym uda się obejrzeć je na żywo, ale dla wszystkich którzy będą kibicować przed telewizorami i za pośrednictwem social media. Prezentujemy pięć najważniejszych powodów, dla których podczas #EURO2016 warto być na platformie społecznościowej, gdzie informacje pojawiają się najszybciej – na Twitterze.

Reprezentanci Polski na Twitterze

 

Po pierwsze: Twitter to wyjątkowa społeczność fanów piłki nożnej. Wśród użytkowników tego medium w Polsce, aż trzech na czterech deklaruje zainteresowanie tą tematyką, a co drugi twierdzi, że wręcz kocha football!

Po drugie: Przebieg rozmów o sporcie na Twitterze jest jak meksykańska fala na stadionowych trybunach. Obserwując natężenie dyskusji i nagromadzenie emocji wokół rozgrywek Mistrzostw Europy w piłce nożnej na Twitterze, łatwo zauważyć, że wszystko co dzieje się na boisku, błyskawicznie zdobywa swoje odzwierciedlenie w tweetach. Twitter pozwala kibicom w różnych zakątkach świata jednocześnie przeżywać najbardziej emocjonujące momenty – niezapomniane bramki, akcje i zbiorową radość po zwycięstwie.

Po trzecie: Twitter pozwala być w prawdziwym kontakcie z największymi gwiazdami sportu z całego świata. Każdy wpis na Twitterze jest z założenia publiczny, a każdego użytkownika (poza nielicznymi, którzy zastrzegają prywatność konta) można obserwować bez oczekiwania na potwierdzenie znajomości. Dzięki otwartości i demokratyzacji tego medium, praktycznie każdy może osobiście, w 140 znakach, pogratulować idolowi udanej akcji. Sami sportowcy, częściej niż w innych mediach, wchodzą na Twitterze w interakcję z fanami.

Po czwarte: Twitter to idealne medium dla wszystkich, którzy szukają świeżych informacji z pierwszej ręki. Komunikację na tej platformie prowadzą kluby, trenerzy, dziennikarze sportowi, kibice piłki jeżdżący za drużynami z meczu na mecz oraz sami piłkarze. Zakulisowymi relacjami ze zgrupowań, szatni czy treningów dzielą się chętnie reprezentanci Polski – @lewy_official (Robert Lewandowski), @GrzegKrychowiak czy @LukaszFabianski.

Po piąte: Wraz z rozwojem mediów społecznościowych zmienił się sposób, w jaki oglądamy telewizję. W czasach, kiedy relację na żywo z wydarzenia sportowego można śledzić nie tylko na kanapie, przed telewizorem, w gronie znajomych czy rodziny, ale również w smartfonie, Twitter przywraca jej cechy zbiorowego doświadczenia, pozwalając wspólnie przeżywać i komentować rozgrywkę w czasie rzeczywistym.

W związku z tegorocznymi rozgrywkami #EURO2016 Twitter i UEFA wprowadzili okazjonalne emoji z piłkami w kolorach barw narodowych, w tym #POL

_________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór sprzętu w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.

 

 

Related posts

Leave a Comment