Facebook Workplace – to może się udać

Koniec testów, Facebook Workplace, czyli swoista platforma komunikacyjno-organizacyjna dla fimy została upubliczniona dla wszystkich. Ceny robią wrażenie…

Facebook Workplace 750x300

Komunikacja jest podstawą działania każdej firmy. Od jej sprawności zależy to, jak szybko i rzetelnie pracownicy wykonają poszczególne zadania. Nic więc dziwnego, że na rynku znajdziemy dziesiątki narzędzi wspomagających procesy, każdy chce zarobić. Problem w tym, że platformy, choć rozbudowane, nie są przyjazne użytkownikowi, który czuje się w nich obco. Przez co spada wydajność, a tego z pewnością nie życzą sobie prezesi i managerowie. Cóż więc zrobić? Wejść na fejsa.

Workplace, czyli „bezkarny” Facebook w pracy

Od dłuższego czasu wąskie grono użytkowników mogło testować nowy produkt Zuckerberga i nie chodzi tutaj o kolejne przezabawne komunikatory, wymyślne naklejki czy kopie Snapchata. Tym razem „niebiescy” postanowili dopieścić firmy. Jak?

Dając im narzędzie, które znają wszyscy. Tak – Facebooka zna każdy i większość osób nie ma problemu z jego obsługą. Zabawne, że choć używany w biurze służył dotychczas lajkowaniu zdjęć jedzenia, śmiesznych kotów i udostępniania łańcuszków szczęścia. Przecież platforma mogła wspierać komunikację zespołową i właśnie to zrozumieli włodarze FB, którzy wyszli naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców tworząc nowy produkt.

Facebook Workplace do Ar

Facebook Workplace – jak to ugryźć?

Zasadniczo nowe wirtualne biurko nie jest do końca nowe. To świetnie znana „tablica”, komunikator oraz grupy. Z lekką tylko różnicą. Jaką? Nie znajdziemy tutaj postów znajomych, rodziny i stron, które śledzimy, a wpisy współpracowników, zlecenia zadań oraz inspiracje. Właśnie do tego została stworzona platforma.

Jak nie trudno zgadnąć każdy „domowy” użytkownik FB bez problemu odnajdzie się w nowym miejscu i szybko nauczy się efektywni korzystać z jego możliwości. Zaangażowanie zostanie docenione przez prezesów i managerów – to pewne.

Ceny?

Te okazują się zaskakująco konkurencyjne w stosunku do obecnych na rynku produktów. FB zdecydował się zastosować rozliczanie w zależności od liczby aktywnych użytkowników. Jest to więcej niż uczciwe rozwiązanie, gdyż płacimy tylko za realnie wykorzystywane zasoby. Do rzeczy.

Przy założeniu liczby pracowników poniżej tysiąca, za każdego przyjdzie nam zapłacić po 3 dolary. Następny próg zamyka się w przedziale 1 001 do 10 000 userów i tutaj mówimy o kwocie 2 dolarów. Jeśli „dowodzimy” koncernem powyżej 10 000 użytkowników – cena za jednego wyniesie 1 dolara.

Na zakończenie warto dodać, że platforma pozwala nawet na współpracę różnych przedsiębiorstw.

Źródło: Facebook Newsroom

 

_________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór sprzętu w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6479 More posts in News category
Recommended for you
cyberprzestępczość
Komputery kwantowe – nadzieja czy zagrożenie cyberbezpieczeństwa?

Wyścig do stworzenia pierwszego powszechnie stosowanego komputera kwantowego trwa - być może wkrótce poznamy producenta,...