You are here
Kolejny punkt imprezy Game Developers Conference 2015 ujawniony – twórcy Crysisa pochwalą się nowymi funkcjam News 

Kolejny punkt imprezy Game Developers Conference 2015 ujawniony – twórcy Crysisa pochwalą się nowymi funkcjam

W dniach 2 – 6 marca w San Francisco odbędzie się konferencja „GDC 2015”. Z tej okazji Crytek planuje zaprezentować kilka nowości skupionych wokół technologii VR.

Każdy kolejny dzień przybliża nas do inauguracji tegorocznej edycji „Game Developers Conference”. Nic zatem dziwnego, że coraz więcej firm w niej uczestniczących zdradza szczegóły na temat tego, na co możemy liczyć, odwiedzając w tych dniach hale targów. Sony ujawniło niedawno swoje plany związane z „Projektem Morfeusz”, natomiast w boksie Cryteka zaprezentowane zostanie najnowsze demo technologiczne demonstrujące silnik „CryEngine” w warunkach bojowych, a dokładniej jego możliwości (w tworzeniu grafiki) przystosowane dla urządzeń VR.

Dla wielu to zaskoczenie, gdyż twórcy silnika do tej pory nie chwalili się, iż będzie on wspierał urządzenia VR. „CryEngine” jest na tyle funkcjonalny, że kwestią czasu jest to, kiedy któryś z czołowych developerów zdecyduje się na współpracę. Czy narzędzie jest w stanie sprostać gadżetom VR sprawdzić możecie na przykładzie zapowiedzi sieciowej survivalowej gry „Miscreated”. Materiał, z którym zapoznacie się poniżej, prezentuje oprawę graficzną oraz otoczenie gry, które stworzone było przy pomocy silnika „CryEngine 3”:

http://www.youtube.com/watch?v=KQM94_ZrnHo

Film obejrzeć będzie można na stoisku Cryteka, a wszystko dzięki nowemu modelowi współpracy z niezależnymi producentami, takimi jak między innymi Entrada (twórcy „Miscreated”), którzy za niewielką kwotę otrzymują dostęp do technologii opracowywanych przez niemiecką firmę.

To nie koniec nowości. Firma poinformowała dodatkowo, że na swoim stanowisku pokaże światu również silnik przystosowany do obsługi Androida oraz multiplatformowy zestaw narzędzi o nazwie CryEngine Sandbox. Na odwiedzających czeka również szereg informacji na temat tego, w jaki sposób silnik zamierza wspierać deweloperów przygotowujących projekty na konsole PlayStation i Xbox One.

Źródło: Crytek

Related posts

Leave a Comment