UberPITCH – szansą dla start-upów

Uber to nie tylko alternatywa dla taksówki. To także forma dorabiania, która teraz weszła na wyższy poziom. O ile ma się pomysł.

uberPitch grafika promocyjna

Start-up daje możliwości samodzielnego rozwoju, znalezienia inwestorów zdolnych uwierzyć w nasz pomysł, a przede wszystkim niezależność finansową. Tak przynajmniej wyobrażamy sobie nasz własny start na rynku biznesowym. Smutnym faktem jest to, że większość ze start-upów umiera wyjątkowo szybko. Dobry pomysł to nie wszystko, a często zdarza się tak, że podczas zderzenia z rzeczywistością nie ma on po prostu szans.

Zapewne nie jeden raz słyszeliście o innowacyjnych projektach, które miały zmienić świat, a ich twórcy wesoło opowiadali o swoich ambitnych planach. Gdzie są dzisiaj? Prawdopodobnie zaczynają kolejny start-up, bo z tym pierwszym im nie wyszło. By interes wypalił, a nie był tylko jednorazową przygodą, potrzeba dobrego pomysłu. I dla tych, którzy takowy posiadają, Uber przygotował niesamowitą akcję. Pod nazwą UberPITCH kryje się bowiem szansa na to, by zdobyć doświadczenie oraz wiedzę, która pomoże w rozwinięciu skrzydeł.

uberPitch mapa

Założenie projektu jest bardzo proste. Uber wszedł w partnerski układ z polskimi oraz europejskimi funduszami Venture Capital. Zaowocowało to akcją UberPITCH, która odbędzie się w 37 europejskich miastach, do których dołączyła właśnie Warszawa. Jest to rozwinięcie festiwalu Bitspiration, czyli największej imprezie start-upów w Europie Wschodniej. A o co chodzi w całej akcji Ubera? Posiadacze aplikacji przewoźnika mogą składać już wniosek, a w nim umieścić swój pomysł na biznes. Jako zwrotka, zostanie przesłany odpowiedni kod pozwalający, który w dniu 6 czerwca między 11 a 16 pozwoli zamówić UberPITCH. Przejazd trwający około 15 minut zaczynający i kończący się w tym samym punkcie.

W pojeździe dostaniemy możliwość 7 minutowej prezentacji swojego pomysłu przed czołowymi inwestorami w Polsce (m.in. Ted Persson i Monika Ocieczek z EQT Ventures, Maciej Wieloch z Infini, Tomasz Czudowski z Google, Marcin Zaremba z PizzaPortal, a także inwestorzy ze SpeedUp Group). Oni również mają 7 minut na udzielenie porad i feedback. Najlepsi dostaną szansę na spotkanie z Travisem Kalanickiem, dyrektorem generalnym Ubera. Dodatkowo można wygrać pouczające warsztaty czy udział w Demo Day organizowanym przez Campus Warsaw. Zwycięzca ma zostać ogłoszony już 7 czerwca w Berlinie. Więcej informacji o akcji znajdziecie tutaj.

Źródło: Uber

_____________________________________

Zapraszamy do naszego sklepu, który znajdziecie pod tym adresem oraz na nasz profil Vip Multimedia na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6479 More posts in News category
Recommended for you
cyberprzestępczość
Komputery kwantowe – nadzieja czy zagrożenie cyberbezpieczeństwa?

Wyścig do stworzenia pierwszego powszechnie stosowanego komputera kwantowego trwa - być może wkrótce poznamy producenta,...