Robert Lewandowski rzuca wyzwanie fanom!
„Czy możesz mnie pokonać?” – takie wyzwanie rzuca swoim fanom Robert Lewandowski, tytułowy bohater gry dedykowanej urządzeniom mobilnym pracującym pod kontrolą platformy systemowej: „Google Android” oraz „Apple iOS”. Za stworzenie produkcji odpowiedzialne jest studio „Fuero Games” mające na swoim koncie m.in. mobilną wersję przygód Wiedźmina – „The Witcher Battle Arena”.
Robert Lewandowski zdaje się w tym momencie najpopularniejszym Polakiem na naszym globie. Jak doskonale wiemy gwiazda polskiej reprezentacji piłkarskiej oraz drużyny „Bayernu Monachium” została ambasadorem marki „Huawei” – chińskiego koncernu, specjalizującego się w produkcji urządzeń i rozwiązań telekomunikacyjnych. Swoim nazwiskiem obok Roberta Korzeniowskiego promuje również imprezę „Coca-Cola Cup”, czyli największy w Polsce turniej piłkarski dla gimnazjalistów, a do historii przeszła już najnowsza reklama operatora telekomunikacyjnego „T-Mobile”, w której razem z aktorem, Tomaszem Kotem śpiewał i tańczył w rytm przeboju z 2013 roku – „Blurred Lines” autorstwa Robina Thicke.
Najnowszą pomysłem „Lewego” jest podbój rynku aplikacji mobilnych za sprawą darmowej gry zręcznościowej z elementami sportowymi wykorzystującej system mikropłatności „Lewandowski: Euro Star 2016”. Tytuł pobrać można na urządzenia mobline pracujące pod kontrolą systemu operacyjnego: „Google Android” oraz „Apple iOS”. Produkcja przygotowana została na mocy współpracy Roberta Lewandowskiego ze studiem „Fuero Games” mającym na swoim koncie takie projekty jak: „The Witcher Battle Arena” czy „Age of Caveman”.
– Gra powstała w ramach współpracy „Fuero Games” i Roberta Lewandowskiego. Byliśmy pewni, że gra sportowa będzie wspaniałym narzędziem komunikacyjnym Roberta z milionami jego fanów na całym świecie. Dzisiaj w momencie, kiedy „Facebook” i „Instagram” ograniczają zasięgi, własna gra pozwala na nieograniczony kontakt ze swoimi fanami. Gry z udziałem celebrytów stają się obecnie coraz popularniejsze. Cristiano Ronaldo, Kim Kardashian czy Arnold Schwarzenegger to tylko niektóre ze znanych osób, które zaangażowały się w przedsięwzięcia związane z grami mobilnymi – powiedział Stanisław Fiedor, szef studia „Fuero Games”.
Jak poinformowali twórcy prace nad tytułem trwały dwa miesiące, a programiści uwijali się jak w ukropie, aby produkcja zadebiutowała na rynku jeszcze przed „Euro 2016”. Liczba pobrań aplikacji w „Sklepie Play” przekroczyła magiczną liczbę 10 tysięcy, a użytkownicy ocenili ją na 4,6 gwiazdki. Jak widać poświecenie kilkunastu godzin dziennie na stworzenie gry opłaciło się!
Wracając jednak do samej produkcji, gracz obejmuje kontrolę nad zawodnikiem, który mocno przypomina polskiego napastnika. Naszym zadaniem jest jak najdłuższe utrzymanie piłki w powietrzu, aby ta nie upadła na murawę. Żonglując futbolówką w powietrzu, zdobywamy wirtualne złote monety, które później mogą nam posłużyć do wymiany na nowe elementy ubioru naszego zawodnika takie jak: korki, koszulki, getry itp. Możemy również liczyć na odblokowanie dodatkowych scenerii, w których przyjdzie nam się zmagać z kolejnymi zadaniami. Czas spędzony z „Euro Star 2016” wydłuża to, iż bohater gry w miarę postępów w rozgrywce uczy się nowych, coraz wymyślniejszych tricków, które nagradzane są większą ilością wirtualnej waluty.
Jak wspomniał Stanisław Fiedor projekt, w zamyśle tworzony był jako darmowe narzędzie komunikacyjne z fanami, zatem możemy liczyć na pojawiające się cyklicznie specjalne wydarzenia, w których do zdobycia będą różnej maści gadżety z autografem naszego idola.
– Przede wszystkim zależało nam, jak i Robertowi, by jak największa grupa fanów mogła skorzystać z gry, stąd decyzja o udostępnieniu gry za darmo, tak by każdy, kto chce w nią zagrać, mógł spróbować swoich sił. Równocześnie gra miała być prostą i przyjemną rozrywką, idealną do zagrania w trakcie przerwy meczu, czy podróży do pracy lub szkoły. Pomimo że w grze występują mikrotransakcje, to wszystkie przedmioty użytkownicy mogą odblokować za darmo poprzez granie i levelowanie, dzięki czemu otrzymują darmowe monetki, lub nowe przedmioty – dodaje Fiedor.
Z jednej strony cieszy fakt, iż nasz rodak budzi na świecie tyle emocji, co gwiazda reprezentacji Argentyny – Lionel Messi czy Anglik, David Beckam jednak w pewnym momencie fani piłki kopanej mogą mieć przesyt Lewandowskiego na rynku. Miejmy nadzieję, iż Robert w przemyślany sposób będzie podejmował działania marketingowe.
Grę „Lewandowski: Euro Star 2016” pobrać możecie w „Sklepie Play” oraz „Apple App Store”:
http://www.youtube.com/watch?v=B_AyidbsJA8
Więcej informacji o „Lewandowski: Euro Star 2016” uzyskacie, odwiedzając oficjalną stronę produkcji.
Źródło: Lewandowkigame.com, WirtualneMedia.pl
________________________________________________
Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór gier oraz konsol w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.