Age of Wonders 3 i klasa Generałów
Pora na prezentację ostatniej klasy postaci, którą są Generałowie…
Przygotowany przez twórców materiał prezentuje klasę postaci zwaną Generałami, którzy są zwolennikami siły i prostych rozwiązań militarnych. Taktyka tej klasy opiera się na tanich w produkcji i silnych jednostek, którymi wprost zalewają swoich wrogów. Odziały Generałów charakteryzują się ty, że potrafią zadawać ogromne obrażenia fizyczne i z łatwością są w stanie wygrać początkowe bitwy, o ile nie staną naprzeciwko istot wprawnie władających magią. Magiczne stworzenia niestety są ich „piętą achillesową”.
http://www.youtube.com/watch?v=T7-5VbG-I0A
Przykładowe jednostki przynależne do klasy Generałów:
- Łowca potworów – specjalizują się w walce ze smokami, olbrzymami, potworami oraz zwierzętami, przeciwko którym otrzymują premię do ataku,
- Strzelec konny – dobrze radzą sobie podczas walki na dystansie. Strzelców konnych można używać zarówno w charakterze kawalerii uderzeniowej (flankującej oddziały wroga i dręczącej najsłabsze z jego jednostek), jak i wspierającej (wówczas ostrzeliwują pozycje przeciwnika)
- Berserker – jest zaskakująco potężny – potrafi nieźle ciachnąć i szarżuje nie gorzej niż niejedna kawaleria. Otrzymuje premię do walki z oddziałami włóczników oraz wyposażonymi w tarczę, dzięki czemu błyskawicznie przebija się przez obronę wroga. Stanowi jeden z najlepszych niskopoziomowych oddziałów ofensywnych,
- Wojennik – ma dość prostą rolę na polu bitwy – musi podejść do wroga i uderzyć go tak mocno, aby nie dał rady wstać. Pod tym względem wojennicy sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ zadają ogromne obrażenia fizyczne podczas walki wręcz. Z powodu dużej ilości punktów ruchu można ich nawet traktować jako ciężkozbrojną kawalerię. Jest to idealny oddział frontowy.
Przykładowe umiejętności klasy Generałów:
- Wojna na skalę globalną – natychmiast awansuje wszystkie sojusznicze jednostki do złotej rangi doświadczenia. Świeżo rekrutowane istoty od razu zdobywają złotą rangę,
- Niezłomna armia – jednostki w sojuszniczej armii nie tracą punktów akcji podczas kontrataków i okazji na atak,
- Szał zabijania – wybrana sojusznicza jednostka otrzymuje dodatkową akcję oraz może przemieścić się o jedno pole po każdym wykonanym zabójstwie,
- Przysięga niezłomności – ilość punktów życia zaczarowanej istoty nie może spaść poniżej 1. Efekt utrzymuje się przez trzy tury,
- Uczta zdobywcy – kary związane z efektami wróg u bram i wróg w królestwie działają na wroga ze zdwojoną mocą. Ponadto utrzymanie wszystkich przyjaznych jednostek jest tańsze o 25%, kiedy przebywają one poza naszą domeną.
Gra swoją premierę będzie miała już na początku przyszłego tygodnia (31 marca) w wersji standardowej i premium, w polskiej wersji kinowej, na platformę PC.
Więcej szczegółów na temat zakupów przedpremierowych można znaleźć pod tym linkiem, natomiast z dodatkowymi informacjami o Age of Wonders 3 zapoznamy się tutaj.
Źródło: Techland