Wdzięczność Sony nie zna granic
O ile nie wszyscy konsolowi gracze przepadają za sprzętem pewnej japońskiej firmy to na pewno zgodzą się z tym, że spece od marketingu w Sony znają się na swojej robocie.
Doskonałym tego przykładem stał się materiał filmowy promujący konsolę PlayStation 4. Jeśli kogoś to wydarzenie ominęło, to może zapoznać się z filmikiem poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=abRveeP_PzM
Moim skromnym zdaniem Sony zdobyło serca fanów podejściem do graczy. Z góry sobie założyli, że konsola ma służyć do tego do czego została od początku stworzona, czyli stricte do grania. Microsoft poszedł z kolei w stronę kombajnu multimedialnego, dzięki któremu będziemy mogli dodatkowo oglądać programy telewizyjne, rozmawiać przez Skype, czy prać brudne skarpetki.
Śmiało można powiedzieć, że jak dotąd Japończycy wygrali rywalizację z Amerykanami. Z tej okazji Sony postanowiło podziękować zarówno graczom jak i deweloperom za ciepłe przyjęcie swojego najnowszego dziecka. Stworzyli, a jakby inaczej, krótki materiał podsumowujący ostatnie dokonania PS4. Znajdziemy tutaj najciekawsze momenty z życia konsoli i oczywiście kilka danych liczbowych. Zapraszamy na seans:
http://www.youtube.com/watch?v=9Jz3fWbGdK8
Japończycy nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa i już teraz możemy się spodziewać wielu głośnych tytułów, które ukażą się na to urządzenie.