Serwis Acer – tak powinien wyglądać każdy serwis sprzętu
Nie ma siły na to, żeby sprzęt nigdy się nie zepsuł. No chyba, że zdecydujemy się na to, by nigdy nie wyciągać go z pudełka. To też nie jest gwarancją tego, że dalej po kilku miesiącach czy latach, będzie funkcjonował bez problemu. A kiedy ten się pojawia, zaczynamy szukać specjalisty. Serwis Acer pochwalił się swoimi wynikami w tej właśnie dziedzinie za ostatni rok. Warto iść do nich ze swoim komputerem?
W momencie, kiedy nasz laptop czy komputer się psuje, a my nie jesteś sobie w stanie poradzić z naprawą samodzielnie, decyzja może być tylko jedna. Trzeba udać się do serwisu, no chyba, że decydujemy się na kupno nowego sprzętu, a stary utylizujemy. Czasem jednak nie ma wyjścia i trzeba po prostu się przemóc. Istnieje bowiem przeświadczenie, że wiele serwisów robi wszystko, żeby utrudnić życie swoim klientom. I po części jest to prawda, ale wygląda na to, że w przypadku Acera, nie ma o tym mowy.
Serwis Acer
Jak wygląda sytuacja, jeżeli chodzi o serwis Acer? Cóż, według tego, co sami o sobie napisali, jest więcej niż dobrze. Jako że nie mamy powodów, żeby wątpić w słowa producenta, przytoczymy wam kilka liczb i wartości, które świadczą o tym, jak wygląda serwisowanie sprzętów właśnie tam. Zanim jednak przejdziemy do liczb, warto oddać głos Key Account Managerowi z Acer, który o serwisie wypowiada się w ten sposób.
„Serwis Acer stawia na szybkość działania, wysoką dostępność części zamiennych oraz profesjonalna kadrę. Świadczy o tym wysoki poziom zadowolenia konsumentów. Co więcej, z roku na rok dążymy do jeszcze lepszej jakości obsługi, co można zauważyć przyglądając się rocznemu podsumowaniu. Dodatkowo, aby udzielić jeszcze większego wsparcia naszym klientom, Acer przygotował szereg pakietów promocyjnych i gwarancyjnych, które znacznie ułatwią proces naprawy w przypadku awarii urządzenia.”
Jeżeli to was nie przekonuje, bo przecież powiedzieć można wszystko, to warto teraz przyjrzeć się wartościom, które te słowa potwierdzają. I tutaj trzeba przyznać, że liczby naprawdę robią wrażenie, bo pokazują, jak wiele się zmieniło w podejściu do klienta na przestrzeni kilku ostatnich lat. Obecnie duże firmy nie mogą pozwolić sobie na to, by ignorować potrzeby klientów czy zwlekać z ich realizacją. W końcu konkurencja jest na tyle duża, że wystarczy chwila nieuwagi, a traci się wypracowywaną przez lata renomę. Na szczęście Acer z tym problemu mieć nie będzie.
Ile czasu czeka się na naprawę komputera?
Ważną informacją w tej kwestii, jak sprawuje się serwis Acer jest ta, że nad badaniem czuwała zewnętrza firma. Pod uwagę brano tutaj średni czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem, czas wykonania przyjętej naprawy oraz oceny kontaktu z infolinią, samych prac serwisowych, a także usług kurierskich. Ostatnią składową była ocena poziomu zadowolenia klienta z całego procesu serwisowego. Innymi słowy, dość poważnie potraktowano całą sprawę.
Sam średnia ocena serwisu uległa poprawie względem tego, co Acer oferował w 2017 roku. I to o aż 3 punkty procentowe. Za 2018 rok wynosiła bowiem aż 87 procent. Wzięto tutaj pod uwagę wszystkie z wyżej opisanych przez nas podpunktów i trzeba przyznać, że to bardzo dobry wynik. Nie tak dobry, jak ten mówiący o czasie oczekiwania na naprawę. Serwis Acer dokonywał jej bowiem w ciągu 5 dni od daty otrzymania sprzętu w aż 94 procent przypadków. Jeżeli urządzenie trafiło do Wrocławia, gdzie znajduje się m.in. centrum logistyczne firmy, to zapewne czas był jeszcze szybszy. Dodatkowo, aż 95 procent wszystkich części była tam dostępna i nie trzeba było na nie czekać.
Średnio na połączenie z konsultantem trzeba było czekać zaledwie 60 sekund, co także jest przyjemnym wynikiem. Widać więc, że Acer się stara, a to tylko dobrze wróży firmie na przyszłość. Oby tylko nie spoczęła na laurach.
Nowe laptopy oraz podzespoły do komputerów, znajdziecie w naszym sklepie internetowym, wchodząc pod ten adres.
Źródło: Acer / Informacja prasowa