Polska telefonia komórkowa reklamuje się w SimCity!
Jak dobrze wiemy – reklama dźwignią handlu. To swojskie powiedzenie do serca wzięła sobie telefonia komórkowa Play i swoją markę umieściła w grze SimCity.
Termin product placementingu (lokowania produktu) kojarzy się nam przede wszystkim z filmami i serialami. Coraz więcej produktów pojawia się także w naszych rodzimych programach. Skoro można na tym nieźle zarobić, nic dziwnego, że producenci gier również wykorzystują ten patent.
Z tego właśnie narzędzia marketingowego skorzystała polska telefonia komórkowa Play. W jednym z dodatków do SimCity, po odpowiedniej rozbudowie miasta, pojawi się możliwość zbudowania salonu sprzedaży Play. Dzięki postawieniu tego budynku nasze Simy rozwiną w sobie szczęście.
Dodatek do pobrania tutaj. Czy ma to najmniejszy sens? Z podjęciem tej decyzji musicie poradzić sobie sami.
Dłuższy artykuł o technikach marketingowych w grach pojawi się, już wkrótce.