Baton „Youtube” w Wielkiej Brytanii
Lubicie „KitKata”? Wyspiarze przez jakiś czas zamiast niego będą mogli chrupać „Youtube’a” (też w formie dwóch paluszków). Całość w ramach akcji promocyjnej portalu we współpracy z Nestle.
Najwięksi giganci branży co jakiś czas zaskakują różnymi szalonymi i mniej szalonymi pomysłami, czasem człowieka zastanawia, co siedzi w głowach podobno najlepszych specjalistów od marketingu. Ich najbardziej nowatorskie koncepcje czasami wydają się zabawne, częściej – oderwane od rzeczywistości. W omawianym jednak przypadku pomysł na kampanię chyba należy ocenić jako udany, choć zastanawiające jest, kto kogo właściwie tutaj będzie promował: „KitKat” „Youtube’a” czy może raczej „Youtube” „KitKata”?
Batony „Youtube” zostaną wypuszczone na Brytyjski rynek w ilości 600 000 egzemplarzy (przynajmniej na tym etapie kampanii, docelowo współpracujące firmy planują wypuścić na rynek 100 milionów takich batonów, ale pewnie od społecznego odbioru będzie zależało, czy rzeczywiście do tego dojdzie, czy też skończy się na pierwszym rzucie). Na rzecz specjalnej edycji natrudzono się niezmiernie i wymyślono 400 oryginalnych haseł wypisanych z boku paluszków (fascynujący szczegół! Komu to potrzebne i kogo to będzie obchodziło – nie wiadomo). Dodatkowo jeszcze wyszukiwarka Google – także z uwzględnieniem tej reagującej na głos (opcja dedykowana głównie użytkownikom urządzeń mobilnych) – w wyniku podania w niej hasła „Youtube my break” będzie w odpowiedzi wyświetlać zestaw najpopularniejszych filmików na portalu Youtube i towarzyszącą im wideoreklamę „KitKata”. Oficjalnym pretekstem dla całej kampanii jest świętowanie 80. rocznicy pojawienia się batona Nestle na rynku. Ciekawe czy w Polsce doczekamy się podobnych akcji promocyjnych? Cieszyłby was widok Windowsa, Playstation czy Nintendo, które moglibyście schrupać?
Jeśli lubicie wszelkiego rodzaju promocje, możecie sprawdzić takowe w naszym sklepie (link tutaj).
Źródła: nestle.co.uk, The Sun.