Aplikacja Apple Support dostępna dla Polaków, ale to dopiero początek
Apple Support lub jak kto woli — Wsparcie Apple, jest już dostępne do pobrania w polskim App Store. Aplikacja to jedno z najlepiej zaprojektowanych pod kątem wygody użytkownika rozwiązań, z którymi miałem do czynienia. Apka nie tylko pomoże poznać urządzenie, ale całkiem sprawnie naprowadzi usera na rozwiązanie problemu z iSprzętem.
Rok 2018 polscy użytkownicy ekosystemu Apple mogą określić jako udany. W ostatnim czasie pojawiły się (oraz pojawią) u nas polskie lokalizacje usług giganta z Cupertino, o których wcześniej mogliśmy, co najwyżej pomarzyć. Mam tu na myśli karty upominkowe do App Store, które można nabyć w sklepach stacjonarnych oraz system płatności Apple Pay, który oficjalnie zadebiutuje “u nas” w najbliższy wtorek. Owszem, do pełni szczęścia brakuje nam jeszcze Siri, Apple News oraz pozostałych dodatków firmy, jednak nic straconego. Rok się jeszcze nie skończył, o czym możemy przekonać się dziś, kiedy koncern udostępnił świetną aplikację Wsparcie Apple.
Aplikacja Apple Support działa już w Polsce
Apple Support to istna kopalnia wiedzy na temat iUrządzeń oraz podstawowy system pomocy dla użytkowników iPhone’ów, iPadów oraz Maców. Zaprojektowano ją tak, aby korzystanie z poszczególnych funkcji było szybkie, wygodne i logiczne. Naprawdę zadziwia mnie połączenie prostoty oraz użyteczności programu. Nie będę jednak zanudzał was swoim zachwytem nad rozwiązaniem. Zamiast tego opiszę pokrótce, co oferuje program i dlaczego warto zainstalować go na swoim smartfonie lub tablecie.
Aplikacja została podzielona na trzy sekcje. Pierwsza — Odkrywaj zawiera zestaw pomocnych artykułów wyjaśniających działanie funkcji sprzętu Apple. Opisy to nie tylko porady tekstowe, ale także tipy w formie multimedialnej. Najciekawsze wpisy zostały wyróżnione na górnej części sekcji. Pozostałą część posegregowano w oparciu o poszczególne kategorie.
Druga zakładka to Uzyskaj wsparcie. Po wejściu w sekcję zobaczymy listę urządzeń oraz usług Apple, z których korzystamy. Tutaj możemy znaleźć rozwiązanie problemu związanego z urządzeniem, a w razie jego braku możemy umówić się na wizytę w autoryzowanym punkcie Apple. Oczywiście istnieje możliwość kontaktu z infolinią Apple.
Ostatnia sekcja to Konto. Tutaj możemy sprawdzić historię napraw i kontaktu z serwisem Apple. Po wybraniu opcji “sprawdź zakres gwarancji”, wyświetli się lista naszych urządzeń wraz z informacją o okresie gwarancji Apple.
Z aplikacji Apple Support możecie korzystać na wszystkich zgodnych urządzeniach Apple. Te bez problemu zakupicie w naszym sklepie internetowym Vipelektrogadzet.