You are here
Click–2-call w aplikacji Play24 uprości komunikację mobile News 

Click–2-call w aplikacji Play24 uprości komunikację

Aplikacja mobilna Play24 będąca łącznikiem pomiędzy operatorem a użytkownikiem sieci Play wzbogaca się o nową funkcję click–2-call. Element pozwoli na natychmiastowe połączenie z konsultantem z poziomu rzeczonej aplikacji.

Play24
fot. Play

Aplikacje pozwalające użytkownikom zarządzać usługami operatora są dziś niezwykle popularne i co ważne — wygodne. Niemniej, telekomy nie ustają w działaniach mających na celu uczynić rzeczone programy jeszcze przyjaźniejszymi. Dla przykładu — Fioletowi postanowili wprowadzić usprawnienie w zakresie kontaktu telefonicznego z konsulatem, który można nawiązać bezpośrednio z poziomu apki.

Click–2-call w Play24

Od teraz abonenci sieci Play mogą nawiązać błyskawiczne połączenie z konsultantem za pośrednictwem aplikacji Play24. Rozwiązanie jest o tyle wygodne, że nie zachodzi tutaj potrzeba dodatkowej weryfikacji klienta. Niby drobnostka, ale użyteczna. Skoro o użyteczności mowa, odpowiedzmy sobie na pytanie, jakiego rodzaju sprawy będziemy w stanie „załatwić” przy użyciu click–2-call.

Najważniejszą korzyścią wprowadzenia funkcji click–2-call w aplikacji Play24 jest wyższy współczynnik rozwiązania sprawy klienta w pierwszym kontakcie (czyli First Call Resolution), co przekłada się na krótszy czas obsługi i możliwość pomocy większej liczbie abonentów w tym samym czasie. Realizacja połączeń bezpośrednio z aplikacji to także odpowiedź operatora Play na potrzeby użytkowników, którzy mimo funkcjonalności aplikacji Play24, wolą skorzystać z asysty lub wyjaśnienia konsultanta. — czytamy w notatce prasowej

Warto jednak mieć świadomość dwóch istotnych kwestii. Po pierwsze, pełna Obsługa klienta jest realizowana w godzinach 7:00 – 24:00. Między północą a godziną 7 rano możemy co najwyżej zablokować kartę SIM, a więc mówimy o tak zwanym nagłym przypadku. Druga kwestia dotyczy uprawień wynikających z systemów mobilnych. W aplikacji Play24 dla Androida wystarczy jednorazowa zgoda na wykonywanie połączeń telefonicznych, podczas gdy w iOS wymagane jest każdorazowe zatwierdzanie czynności.

Aplikację Play24 znajdziecie w Google Play Store oraz w Apple App Store. Z programu skorzystacie na smartfonach dostępnych między innymi TUTAJ.

Źródło: Play

Related posts

Leave a Comment