You are here
Debiut rynkowy Dead Island 2 odłożony w czasie? News 

Debiut rynkowy Dead Island 2 odłożony w czasie?

Jeśli mieliście nadzieję, iż kolejna odsłona serii „Dead Island” pojawi się w tym roku (dokładnie okolice wiosny), to mamy niestety złe wieści. Premiera gry została przesunięta na następny rok.

Premiera „Dead Island 2” wstępnie planowana była na czerwiec bieżącego roku. Gracze, którzy złożyli przedpremierowe zamówienia na „Escape Dead Island”, mieli dostać dostęp do bety drugiej odsłony „Dead Island”. Posiadacze PlayStation 4 przygodę z grą powinni nawet rozpocząć miesiąc wcześniej niż fani Xboksa One oraz użytkownicy komputerów osobistych. Wszystkie plany spaliły jednak na panewce. Deep Silver nabrało wody w usta. Na temat gry nie pojawiają się praktycznie żadne informacje, a przesuniecie daty premiery na wspomniany wrzesień to niepotwierdzone informacje wygłaszane przez tak zwane „wewnętrzne źródła”.

Nie wiemy, co było powodem opóźnień. Czyżby twórcy przestraszyli się, iż ich produkt w obecnej formie nie byłby w stanie sprostać konkurencji w postaci rodzimej gry o zombie-apokalipsie „Dying Light”? Sami to oceńcie, przypominając sobie materiał z rozgrywki pokazany w Londynie na imprezie „EGX 2014”, organizowanej przez Eurogamer:

http://www.youtube.com/watch?v=KScR8l4WBQ4

Marka „Dead Island” była najlepiej sprzedającą się polską grą w historii. Na zlecenie niemieckiej firmy wydawniczej Deep Silver, która to posiada wyłączne prawa licencyjne, prace nad grą przekazane zostały Yager Development. Zawirowania związane z oddaniem przez Techland tytułu próbował wyjaśniać projektant pierwszej części – Maciej Binkowski:

„Od samego początku marka Dead Island należała do Deep Silver (…) W tamtym czasie nie znajdowaliśmy się na pozycji, która pozwalałaby nam negocjować. Zawarliśmy najlepszy możliwy kontrakt. To jak z graniem w pokera: musisz decydować, nie mając wszystkich informacji. Jeśli grasz pełen obaw, co może się stać, przegrasz. W tym czasie podjęliśmy najlepszą decyzję, jaką mogliśmy”.

Wiemy na pewno, iż gra pojawi się na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4, twórcy umożliwią nam zwiedzanie Los Angeles i San Francisco, a sam tytuł powstaje na silniku „Unreal Engine 4”. Na dalsze szczegóły musimy cierpliwie czekać i śledzić na bieżąco oficjalną stronę „Dead Island 2”…

Źródło: Videogamer.com

Related posts

Leave a Comment