You are here
Huawei podnosi jakość świadczonych usług News 

Huawei podnosi jakość świadczonych usług

Na polskim rynku smartfonów jest coraz więcej urządzeń. Dlatego też producenci starają się wyróżnić nie tylko samymi podzespołami swoich słuchawek, ale także w odpowiedni sposób zadbać o klienta. Huawei jest chińską marką, który właśnie uruchomił u nas nowy program gwarancyjny.

p8

Huawei wprowadził właśnie gwarancję door-to-door. Na chwilę obecną tym programem objęte są tylko dwa smartfony  – P8 oraz P8 Lite. Co to daje użytkownikom? Jeśli zepsuje się któreś z wymienionych urządzeń, wystarczy zadzwonić na infolinię pod numer 801 811 111 i zgłosić awarię. Producent wyśle kuriera pod wskazany  adres, a ten zabierze od nas uszkodzony telefon. Po naprawie aparat zostanie dostarczony do naszego domu. Jest to bardzo miły gest ze strony chińskiego producenta w kierunku polskich klientów. Ale to nie wszystko, bowiem gwarancja na dwa modele P8 wynosi 36 miesięcy, zamiast 24! Nie wiem, czy jest to zabieg czysto marketingowy, czy Huawei jest po prostu taki zadowolony z tych urządzeń, ale cała akcja robi wrażenie. Gdyby komuś jeszcze było mało, to przez pierwszy trzy miesiące producent naprawia mechaniczne uszkodzenia wyświetlacza w P8. W czasach, kiedy występują wszelakie problemy z gwarancjami, Chińczycy naprawdę się postarali i zadbali o konsumentów. Jestem pod wrażeniem.

Oczywiście wszystko wygląda pięknie, jak się o tym tylko mówi. Czas zweryfikuje, jak ta gwarancja będzie działać i okaże się czy akcja promocyjna przyniosła oczekiwane skutki. Z pewnością ta oferta serwisowa wyróżnia się na tle innych producentów i można chyba zaryzykować stwierdzenie, że jest najlepsza. Huawei P8 jest o wiele tańszy od flagowych modeli konkurencji, a jeśli naprawdę jest w stanie działać 36 miesięcy bez awarii, to nadaje nowego znaczenia chińskiej jakości.

____________________

Zapraszam do zapoznania się z ofertą naszego sklepu pod tym adresem oraz polubienia naszego profilu na facebooku.

 

Related posts

Leave a Comment