Na Spotify obejrzysz filmy!
Serwis „Spotify” słynący do tej pory z darmowego strumieniowania treści muzycznych ma poszerzyć ofertę o materiały filmowe. Tych niecodziennych rewelacji nie zdecydował się potwierdzić na ten moment sam operator usługi streamingu muzyki, lecz ma to podobno ogłosić jeszcze w maju.
Serwis „Spotify” planuje rzucić wyzwanie gigantowi z Mountain View i przymierza się do poszerzenia swoich usług o strumieniowanie filmów. Baza użytkowników usługodawcy jest całkiem pokaźna – 60 milionów internautów (wliczając w, to 15 milionów, które opłacają wolne od treści reklamowych konta premium). Ten, jednak nie zamierza na tym poprzestać… Niedawno właściciele serwisu podpisali umowę partnerską z „Sony” na mocy, której usługi proponowane, przez „Spotify” trafią na konsole PlayStation 3 i 4 oraz smartfony i tablety z serii „Xperia”.
Na plany poszerzenia portfolio firmy trafili dziennikarze redakcji „Wall Street Journal”. Według nich „Spotify” jest już w trakcie negocjacji z producentami materiałów wideo, między innymi, także z tymi „operującymi w tradycyjnych mediach” oraz „z osobami doświadczonymi w tworzeniu treści na potrzeby YouTube’a”. Pertraktacje dotyczyć mają rzekomego uruchomienia przez „Spotify” serwisu wideo, na którym podobno miałoby się znajdować szereg treści dostępnych na wyłączność.
Usługa ta w pierwszej kolejności dostępna miałaby być dla użytkowników, którzy zdecydowali się na wykupienie abonamentu. W kolejnym kroku materiały wideo trafiłby do standardowych internautów w darmowej wersji, przeplatanej reklamami. „Spotify” ma personalizować usługę dla każdej osoby w identyczny sposób, jak zrobiło, to w przypadku treści muzycznych.
Jeśli jesteście fanami dobrych brzmień zapraszamy do działu „Audio” w naszym e-sklepie.
Źródło: Wall Street Journal