You are here
Nowe informacje o „Wiedźmin 3: Dziki Gon” Gry 

Nowe informacje o „Wiedźmin 3: Dziki Gon”

CD-PROJEKT RED publikuje nowy trailer Wiedźmina, a my zastanawiamy się, czy pochodzi tylko z wersji konsolowej.

Nikt nie ma wątpliwości co do wielkości gier z Geraltem w roli głównej. To właściwie one spopularyzowały polskie gry na świecie i pokazały, że Polacy są w stanie zrobić świetne, wysokobudżetowe tytuły. Teraz oczy całego świata są zwrócone na najmłodsze dziecko CDProjekt RED, które wychodzi już za miesiąc. Twórcy mają o tyle utrudnione zadanie, że Dziki Gon wystartuje jednocześnie na komputerach osobistych i konsolach nowej (a właściwie aktualnej) generacji, co powoduje trudności ze względu na konieczność programowania na różne platformy. Na dużej ilości materiałów udostępnionych do tej pory gra wygląda fenomenalnie. Nikogo nie powinno to dziwić; już druga część była bardzo ładną i wymagającą produkcją. Na tyle wymagającą, że CD Projekt RED nie dał rady jej przepisać na PS3, udało się natomiast wypuścić wersję na X360, która jednak zawierała trochę błędów i wyglądała zdecydowanie gorzej od swojej PeCetowej siostry.

Teraz wydaje się, że CD Projekt RED bogatszy o doświadczenie nie popełni błędów, a gra będzie wyglądać bardzo podobnie na wszystkich platformach. Ponadto gra ma niespotykaną dotąd skalę w polskich RPG-ach; jest niesamowicie szczegółowa, a rozgrywa się w gigantycznym otwartym świecie wypełnionym ludźmi, potworami oraz przygodami do przeżycia. Jednym słowem zapowiada się wręcz fantastycznie. Mimo to niektóre doniesienia niepokoją, jeśli chodzi o konsolową wersję Wiedźmina; już w zeszłym roku słyszeliśmy o problemach z wydajnością konsol i samo uruchomienie Dzikiego Gonu na konsolach ósmej generacji miało być cudem, nie mówiąc już o problemach z osiągnieciem rozdzielczości 1080p i większej ilości klatek animacji niż 30 na sekundę. Kilka miesięcy temu otrzymaliśmy doniesienia, że wersja konsolowa cierpi na spadki animacji, szczególnie podczas walk i korzystania z magii, roślinność wygląda dość papierowo i pojawia się pop-up (który drugą część w wersji na X360 potwornie okaleczył).

http://www.youtube.com/watch?v=T6IC3jF19fA

Trudno oczekiwać, że nie będzie różnicy, jednak do tej pory większość materiałów, które widzieliśmy, wygląda podobnie, jeśli chodzi o jakość gry. Naszym zdaniem jednak widać wyraźną różnicę w najnowszym trailerze prosto z gry, który udostępnił CD Projekt RED. Widać zdecydowaną różnicę w jakości wody, oświetlenia czy rozdzielczości tekstur otoczenia. Da się nawet dostrzec nieco uboższe modele postaci. Pytanie brzmi, czy gameplay, który oglądamy, pochodzi tylko z wersji konsolowej? I dlaczego do tej pory CD Projekt RED przekonywał, że gra będzie wyglądać bardzo podobnie na wszystkie platformy, różnice będą kosmetyczne, takie jak właśnie 30 klatek na sekundę. Wypada trzymać kciuki za naszych rodzimych twórców, aby im się udało do premiery dopiąć wszystko na ostatni guzik i oby gracze konsolowi jak zwykle nie znaleźli w swoich czytnikach brzydszej siostry Kopciuszka.

 

Źródła: youtube, GOL, PPE.pl

Nikt nie ma wątpliwości co do wielkości gier z Geraltem w roli głównej. To właściwie one spopularyzowały polskie gry na świecie i pokazały, że Polacy są w stanie zrobić świetne, wysokobudżetowe tytuły. Teraz oczy całego świata są zwrócone na najmłodsze dziecko CDProjekt RED[P1] , które wychodzi już za miesiąc. Twórcy mają o tyle utrudnione zadanie, że Dziki Gon wystartuje jednocześnie na komputerach osobistych i konsolach nowej (a właściwie aktualnej) generacji, co powoduje trudności ze względu na konieczność programowania na różne platformy.


 [P1]Proszę o ujednolicenie zapisu tej nazwy w całym tekście, ja nie wiem jak powinna być zapisywana, ale na pewno nie za każdym razem inaczej J

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

Related posts

Leave a Comment