Premiera platformy dla graczy BoxOff Play
Wczoraj swoją premierę miał nowy projekt Techlandu, a mianowicie BoxOff Play – platforma dla graczy, oferująca zryczałtowany, nielimitowany dostęp do blisko 100 gier w jednej cenie, w ramach miesięcznego abonamentu.
Po otwartych testach wersji beta, które przeprowadzane były na przełomie kwietnia i maja, tego roku przyszedł czas na oficjalną premierę najnowszej inicjatywy Techlandu. Pomimo debiutu platformy, ta będzie podlegała ciągłym usprawnieniom. Wyjaśnijmy jednak na czym, ów projekt polega. BoxOff Play, w założeniu ma umożliwiać użytkownikom nielimitowany dostęp do bazy gier, która na ten moment liczy sobie prawie 100 tytułów. Odbywa się to na zasadzie comiesięcznych subskrypcji, w ramach pakietu za, który zainteresowane osoby będą musiały zapłacić promocyjną kwotę 24.90 zł (normalna cena: 49.90 zł). Oferta jest jednak limitowana czasowo, wiec radzimy się spieszyć z podjęciem decyzji.
Inwestując w tego typu usługę, omijamy proces oczekiwania na pobranie elektronicznej wersji gry, a później jej zainstalowanie. Wszystko bowiem odbywa się w „chmurze”.
O „kiełkowaniu” pomysłu zdecydował się opowiedzieć Tomasz Gawlikowski – Kierownik Marketingu Wydawnictwa Techland:
– „Pomysł na przeprowadzenie ®ewolucji w świecie gier pojawił się w październiku, gdy startowaliśmy ze sklepem BoxOff Store. Podczas rozmów z naszym partnerem, firmą OXYCOM, pojawiło się pytanie – dlaczego nie wykorzystać chmury do dystrybucji gier. Zależało nam, aby nasza oferta była łatwo dostępna, przystępna cenowo, a przy tym zapewniała maksimum rozrywki. Ta dewiza przyświecała nam przy tworzeniu Boxoff Play. Mamy ogromną nadzieję, że pomysł growej wersji Spotify, jak okrzyknęły Boxoff Play media, przypadnie do gustu użytkownikom.”.
– „BoxOff Play jest przykładem na to, w jaki sposób rozwój technologii wpływa na dynamikę zmian rynku, tak w zakresie oferty i oczekiwań klienta. Chmura IT z możliwością bezpiecznego, zdalnego dostarczania oprogramowania i treści, umożliwiła sukces portali oferujących zryczałtowany dostęp do muzyki, filmów i innych treści.” – uzupełnia Ireneusz Wróblewski, Prezes OXYCOM – „Spotify przetarł szlaki w branży muzycznej, Netflix daje dostęp subskrypcyjny do treści wideo, zaś dzięki technologii cloudpaging od OXYCOM stała się możliwa dystrybucja gier i ich oferowanie w ramach pakietów. BoxOff Play wpisując się w ogólny trend oferty zryczałtowanej, podnosi poprzeczkę, przenosząc ten model na grunt cyfrowej rozrywki.” – dodaje Wróblewski.
Platforma swój obecny kształt zawdzięcza sugestiom blisko 2 tys. graczy zaangażowanych w testy, natomiast oferta produkcji ma systematycznie się rozrastać.
Jeśli zainteresowała was inicjatywa, to więcej informacji, o BoxOff Play znajdziecie pod tymi adresami:
– FanPage Wydawnictwa Techland,
Źródło: Techland