Apple uruchamia nowy program naprawczy dla iPhone’a 6s i 6s Plus
Jeśli kupiłeś iPhone’a 6s lub iPhone’a 6s plus między październikiem 2018 a sierpniem 2019 twój smartfon może załapać się na program naprawczy Apple. Wszystko przez problemy z zastosowanymi komponentami, przez które urządzenie może nie uruchamiać się po wyłączeniu.
iPhone’y nie są urządzeniami idealnymi. Ba, do ideału jest im daleko, choć znacznie bliżej niż w przypadku sprzętu z Androidem. Jest to moja subiektywna opinia, z którą nie musicie się zgadzać. Niemniej Zielony Robot wygrywa z iOS-em na wielu frontach, z czym nie mam zamiaru się kłócić. Jest jednak coś, o czym użytkownicy smartfonów Samsunga, LG, Xiaomi czy Sony mogą pomarzyć. Mowa o wsparciu. Nie tylko tym w zakresie aktualizacji oprogramowania. Mam tu na myśli również obsługę po sprzedażową w postaci przeróżnych programów naprawczych. Weźmy pierwszy z brzegu przykład, dodam — aktualny przykład.
Program naprawczy dla użytkowników smartfonów iPhone 6s i 6s Plu
Gigant z Cupetino poinformował o wdrożeniu kolejnego programu naprawczego. Tym razem dotyczy on iPhone’ów 6s oraz 6s Plus wyprodukowanych pomiędzy październikiem 2018 a sierpniem 2019 roku. Niektóre egzemplarze posiadały wadę, przez którą mogło dojść do usterki uniemożliwiającej włączenie smartfona. Użytkownicy dotknięci rzeczonym problemem nie są pozostawieni sami sobie. Apple obiecuje w pełni darmową naprawę. Nie znamy szczegółów procesu, dlatego istnieje szansa na likwidację usterki poprzez wymianę urządzenia na nowe. Co, jeśli użytkownik naprawił wadę na swój koszt?
Sprawa jest ciekawa, gdyż na wniosek użytkownika, Sadownicy mogą zwrócić koszt, jaki w związku z naprawą poniósł user. To miłe, ale nie każdy „łapie się” na darmową usługę. Aby sprawdzić, czy program naprawczy dotyczy również waszego urządzenia, należy udać się pod TEN ADRES, a następnie wpisać numer seryjny urządzenia. Szybko i wygodnie.
Zakładając, że wasz iPhone 6s lub iPhone 6s Plus kwalifikuje się do usługi, jaką jest program naprawczy, pozostaje wam jedynie znaleźć autoryzowany przez Apple serwis. Trzeba jednak pamiętać o jednej ważnej kwestii. Przed oddaniem urządzenia w ramach programu, należy usunąć z niego uszkodzenia ewentualnie utrudniające naprawę np. pęknięty ekran. Akcja serwisowa działa przed dwa lata od daty zakupu urządzenia.
Źródło: 9to5Mac