Silver TV dopiero się rozkręca!
Nowe treści na kanale obejrzało już ponad 1,5 mln osób
Silver TV w nowej formule nadaje już niemal miesiąc. Filmy umieszczone w tym czasie na kanale YouTube telewizji obejrzało łącznie ponad 1,5 mln widzów. Twórcy Silver TV podkreślają, że priorytetem na najbliższy czas zbudowanie solidnych fundamentów pod dalszy rozwój – wprowadzenie do ramówki kolejnych formatów i dopracowanie nowej formuły nadawania.
Minął niemal miesiąc od momentu rozpoczęcia kolejnego rozdziału w historii Silver TV. Projekt zapoczątkowany przez Beatę Borucką z małego nisko-budżetowego kanału na YouTube zmienił się w prężną telewizję online nadającą z własnego, nowoczesnego studia i przyciągającą przed ekrany tysiące silversów. Wejście w nowy etap uświetniła uroczysta Gala Silver TV z udziałem znakomitych gości – aktorów, piosenkarzy, polityków i influencerów, która odbyła się 30 września w warszawskim Teatrze Sabat.
– Chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam tyle ciepłych słów, co w trakcie tego wydarzenia. To było dla mnie ukoronowanie ostatnich kilkudziesięciu miesięcy i potwierdzenie tego, że ciężka praca w połączeniu z pasją przynosi oszałamiające efekty – mówi Beata Borucka, liderka projektu Mądra Babcia i twórczyni Silver TV. – Gala była końcem i początkiem jednocześnie. Skończyliśmy rozgrzewkę, bo właśnie tak można nazwać minione kilka lat. Rozpoczęło się z kolei Silver TV 2.0 – pełne znanych telewidzom z konkurencyjnych kanałów twarzy, najnowszych technologii a jednocześnie oferujące tą samą energię i autentyczność, co wcześniej. Co niezmiernie ważne, dziś Silver TV to już nie jest one woman show – kanał, który jest uzależniony od Mądrej Babci. Razem z profesjonalistami oraz widzami tworzymy coś, co będzie trwać niezależnie ode mnie! – dodaje.
Coraz większa popularność
W ciągu pierwszych tygodni nadawania Silver TV przyciągnęło przed ekrany ponad 1,5 mln osób! Liczba subskrybentów kanału na platformie YouTube wzrosła w tym czasie o 7 tys., a zamieszczone w październiku materiały oglądano ponad 153 tysiące godzin. Rosnącą popularnością cieszy się emitowane na żywo „Na dobry dzień”, czyli program, który dał początek Silver TV w nowej formule. Pasmo śniadaniowe emitowane od poniedziałku do piątku między 8:30 a 11:00 ogląda średnio 10 tysięcy widzów. Na początku listopada do grona prowadzących „Na dobry dzień”, dołączyła Małgorzata Ekert, która popularność w sieci zdobyła jako Szalona babcia ze złotym autem.
Na razie na antenie Silver TV widzowie mogą zobaczyć 4 z zapowiadanych 13 formatów telewizyjnych. Obok pasma śniadaniowego, na kanale YouTube publikowane są regularnie nowe odcinki porannej gimnastyki „Ruszaj się” prowadzonej przez Piotra Suskiego i Małgorzatę Wilgosz, programu „Wiecznie młodzi” dr n. med. Danutą Myłek oraz „Pomysłu na danie” – programu kulinarnego prowadzonego przez Joannę Grabowską. Na premierę czeka prowadzony przez Pawła Blajera „Bezpiecznie przez życie”, w którym w przystępny sposób przekazywane będą praktyczne informacje związane z prawem, finansami i ubezpieczeniami.
– Powoli oswajamy naszych widzów z nową formułą, stąd okrojona ramówka. Krok po kroku będziemy wprowadzać kolejne nowości – prowadzących i formaty – tak by wszyscy czuli się komfortowo – wyjaśnia Beata Borucka. – Właśnie dlatego, przez pierwsze dwa tygodnie nadawania w nowej formule, to ja razem z jednym z nowych prowadzących witałam gości codziennie rano w „Na dobry dzień”. Nie wyobrażałam sobie by mogło być inaczej – w końcu od tego programu wszystko się zaczęło. Dopiero kilka dni temu oddałam pasmo śniadaniowe w ręce innych, ale nadal nadzoruje wszystko zza kulis, by nigdzie nie zgubić tego „czegoś”, co sprawia, że społeczność Silver TV stale rośnie – dodaje.
Apetyt na więcej
Twórcy Silver TV podkreślają, że nowa formuła kanału to dopiero początek. Zarząd ma w planach wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i satelitarnych oraz stworzenie własnej aplikacji VOD. Kluczem do tych zmian ma być strategia oparta na produkowaniu wysokiej jakości materiałów, bardziej dopasowanych do oczekiwań widza 50+. To z kolei przełoży się na wyższą oglądalność i zainteresowanie reklamodawców.
– Mamy jasno określone cele i będziemy je konsekwentnie realizować. Dziś skupiamy się przede wszystkim na tym by wprowadzić na antenę wszystkie zapowiedziane formaty i dopracować formułę w jakiej nadaje Silver TV. To pozwoli nam zbudować solidne podstawy pod dalszy rozwój kanału – mówi Zbigniew Kłoczko, kierownik produkcji Silver TV. – Odmienione Silver TV już dziś cieszy się większą popularnością niż wcześniej. Jesteśmy pewni, że ten trend się utrzyma i już za jakiś czas, zgodnie z naszymi założeniami biznesowymi miesięczna liczba wyświetleń na kanale YouTube będzie wyższa niż 8 mln. Wsparciem w realizacji tego celu ma być startująca lada dzień kampania reklamowa Silver TV – dodaje.