Spotify zjada Apple, Dezzera i Google (40 mln subskrybcji)
Rynek streamingu muzyki rozkwita, giganci branży notują rekordowe wyniki. Mam tu na myśli w szczególności Spotify, które dosłownie zmiotło konkurencje. Jak? Liczba aktywnych użytkowników usługi przewyższyła liczbę mieszkańców Polski.
Deezer, Tidal, Google Music, a nawet Apple Music – wszystkie usługi ustępują miejsca firmie, na której czele stoi Daniel EK (obecny CEO). Wspomniany jegomość pochwalił się ostatnimi wynikami za pośrednictwem mediów społecznościowych, uściślając – Twittera. Jak zapewnia firma osiągnęła oszałamiający wynik 40 milionów użytkowników, co istotne – PŁACĄCYCH użytkowników.
Świetny wynik
Przekonanie do siebie klienta to sztuka, którą nie każda firma jest w stanie wykonać. Proces jest czasochłonny, trudny i problemowy. Jeśli dodatkowo chcemy, aby userzy płacili za nasz produkt, musimy postarać się jeszcze mocniej. Na przykład tak jak Spotify, które przekonało 40 milionów osób do comiesięcznych (lub rzadszych) wpłat dających dostęp do swobodnego użytkowania usługi oraz możliwości pozbycia się przerywników reklamowych. Chylę czoła…
To nie koniec wzrostów
Firma nie spocznie na laurach, to pewne. Trzeba zauważyć, że w przygotowaniu są już moduły, takie jak klipy wideo, które, nie oszukujmy się, mogą przyciągnąć do produktów jeszcze większą liczbę userów.
Przyglądając się temu, co oferuje Spotify i zestawiając to z konkurencją, nie sposób nie zauważyć, że mamy do czynienia z niezwykle starannie wykonaną usługą oferującą bogatą bazę utworów i albumów wykonawców. To, jakby nie patrzeć przyciąga.
Źródło: Twitter (Daniel Ek)
_______________________________________________
Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.