[E3 2015] Konferencja Bethesdy

W tym roku Bethesda zorganizowała własną konferencję tuż przez początkiem targów E3. Pokazała na niej swoje trzy najważniejsze tytuły: Dishonored 2, Dooma oraz Fallouta 4.

Pierwsza najważniejsza wiadomość dla graczy to pokaz nowego Dooma. Został zaprezentowany obszerny trailer oraz gameplay z samej gry. Widać lekkie zmiany odnośnie poprzednich wersji Dooma, które były pokazywane, jednak przed wszystkim widać inspirację dynamiczną i prostą rozgrywką z nowego Wolfensteina. Jest bardzo krwawo i bardzo szybko – nowy Doom Guy ewidentnie jest w stanie skakać na duże odległości, radzić sobie równie dobrze w walce wręcz jak z bronią palną.

http://www.youtube.com/watch?v=BpdtNKWXV_E

Bohater gry również ma w zanadrzu dużo brutalnych ruchów kończących, niektóre wyglądające nawet jak żywcem wyjęte z God of War. Gra jest jaśniejsza i bardziej kolorowa od poprzedniej części piekielnej sagi, widać też nacisk położony na bardziej potężne i szybsze metody radzenia sobie z przeciwnikami – broń palna dostała porządnego kopa i znaczna część arsenału to różnego rodzaju railguny, wyrzutnie, a także między innymi super shotgun. Dla amatorów dynamicznych i superszybkich strzelanin gra wydaje się jak znalazł, fani czających się w mroku powolnych zombiaków nie mają czego tu szukać.

Kolejnym tytułem, dookoła którego skupiła się konferencja Bethesdy, był Fallout 4. Już parę dni temu widzieliśmy trailer początkowy dla gry, który zaprezentował najnowszego postapokaliptycznego RPGa od Bethesdy. Na konferencji producent pokazał dużo fragmentów gry, zaczynając od edytora postaci, a kończąc na obszernej prezentacji nowego, bardzo rozbudowanego systemu craftingu. Fallout zaczyna wyglądać nieco lepiej, kiedy widzimy więcej ze świata, który przedstawia gra w ruchu.

http://www.youtube.com/watch?v=ju01QbTNIGg

Bethesda reklamuje nowego Fallouta jako najbardziej skomplikowaną grę z otwartym światem, jaką stworzyła, jednak mam wrażenie, że może się to ograniczać do kilkudziesięciu rodzajów broni i kilkuset modyfikacji do nich, a nie do prawdziwego bogactwa wyborów fabularnych – bo o tych autorzy milczą, choć gra ma pojawić się już 10 listopada na rynku. Dodatkowo edycja kolekcjonerska Fallout 4 będzie zawierać replikę PipBoya i jest już możliwa do zamówienie, a także na platotformy mobilne trafiła właśnie gra Fallout Shelter, promująca większego brata.

Chętnych zapraszamy do obejrzenia całości konferencji tu.

Źródło: kotaku, gif również za pośrednictwem kotaku


 

___________________

Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz

zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.


 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

248 More posts in Wydarzenia category
Recommended for you
Statystycznie w co 8. smartfonie na świecie jest polska miedź lub srebro

W swoim wystąpieniu podczas panelu "Jakim krajem będziemy w 2050 roku?" szef KGHM zwrócił uwagę,...