Polski serwis Acer wzorem dla konkurencji!

Od 15 kwietnia tego roku serwis urządzeń z portfolio firmy „Acer” , które do tej pory naprawiane były w czeskim Brnie, przeniesiony został do Wrocławia. Od tego momentu wszelkie naprawy gwarancyjne sprzętu tajwańskiego producenta skróciły się w 97% przypadków do 5 dni od momentu dotarcia uszkodzonego urządzenia do serwisu.

Wyniki lipcowego badania opinii nabywców urządzeń firmy „Acer” zdradziły kilka ciekawych faktów z życia serwisu gwarancyjnego. Z grupy ankietowanych osób ponad 93% poleciłoby go swoim znajomym. Jakby tego było mało 97% napraw dokonywanych jest w ciągu 5 dni od dostarczenia uszkodzonego sprzętu do serwisu. Wpływ na to miał zapewne fakt, że „Acer” zdecydował się w kwietniu przenieść swój mieszczący się do tej pory w Czechach serwis do Wrocławia. Decyzja ta miała znaczący wpływ na szybkość i sprawność usługi dzięki temu, że 99,4% części potrzebnych do usuwania awarii magazynowana jest w centrum logistycznym stolicy Dolnego Śląska.

Możliwość szybkiego skontaktowania się z działem wsparcia technicznego (średni czas oczekiwania na połącznie z konsultantem wynosi zaledwie 25 sekund) zaowocowała wysokim zadowoleniem klientów, którzy ocenili jakość usług na 8,33 w skali od 1 do 10. W końcu najważniejszą rzeczą dla osoby, której ukochany sprzęt odmówił współpracy, jest szybkie uzyskanie niezbędnych informacji.

Na poprawę nastrojów wśród fanów urządzeń tajwańskiego przedsiębiorstwa wpływ miały także: obsługa serwisu w trybie door-to-door, 24-miesieczna gwarancja dla użytkowników indywidualnych i firm oraz rozszerzenie w maju tego roku akcji „Gwarancja niezawodności Acer” obejmująca wybrane urządzenia konsumenckie i biznesowe, zakupione między 1 maja a 31 grudnia 2015 roku. Aby wspomniana akcja objęła wasze urządzenia, należy w ciągu 30 dni od daty zakupu zarejestrować je na przeznaczonej do tego witrynie internetowej. Jeśli urządzenie będzie wymagało serwisu, usterka zostanie naprawiona, a właściciel otrzyma zwrot w wysokości 100% kwoty, którą na nie wydał. Listę sprzętu objętego programem, formularz zgłoszeniowy oraz proces rejestracji znajdziecie pod tym adresem, a poniżej zapoznać się możecie z ikonografiką przedstawiającą statystyki wykonywanych napraw w serwisie „Acer Polska”.

Jeśli każdy z producentów traktowałby swoich klientów w podobny sposób, życie byłoby bajką.

Źródło: Acer Polska

________________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór smartfonów w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

6480 More posts in News category
Recommended for you
Tomb Raider
Nowa gra mobilna Tomb Raider. A kiedy kolejna wersja tej popularnej gry video?

Minęły już dwa lata od ostatniej gry z bardzo popularnej serii Tomb Raider i wielu...