You are here
Toshiba i jej plany na najbliższy rok News 

Toshiba i jej plany na najbliższy rok

Europejska spółka „Toshiby” przedstawiła swoje plany na najbliższy rok. W Europie koncern stawia na komputery dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz bliską współpracę z klientami końcowymi i partnerami biznesowymi.

Toshiba Europe Plany Slide

Nad japońską firmą od dłuższego czasu zbierają się czarne chmury. Za taki stan rzeczy odpowiada wykryty w ubiegłym roku skandal związany z celowym zawyżaniem zysków od 2019 roku, przez co koncern dodał do bilansu na plus w sumie 1,22 miliarda dolarów. Ze stanowiska zrezygnował ówczesny CEO „Toshiby”, Hisao Tanaka oraz wiceprezes Norio Sasaki, a za sterami japońskiego giganta stanął Masashi Muromachi. Po ujawnionych oszustwach firma stara się odzyskać utraconą pozycję oraz szacunek konsumentów. Jednym ze środków, które mogą poprawić sytuację finansową, są lokalne oddziały „Toshiby”.

Mamy już ponad 30 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań dla biznesu. Ubiegły rok poświęciliśmy na przeorganizowanie naszej firmy tak, aby mogła ona nadal rozwijać się w konkurencyjnym środowisku – mówi Maki Yamashita, Vice President, B2B PC, „Toshiba Europe GmbH”. – Powstały fundamenty struktury dającej swobodę budowania głębszych, efektywniejszych relacji z naszymi partnerami i użytkownikami końcowymi. Informowanie o kierunku, w jakim zmierzamy z naszymi rozwiązaniami dla biznesu, jest tym istotniejsze, że przejmujemy pełną kontrolę nad procesem ich projektowania i produkcji – kontynuuje Yamashita.

Bliższy kontakt z klientami i wsparcie dla partnerów

W minionym roku „Toshiba” swoje działania skierowała w stronę rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, zacieśniając relacje z partnerami oraz użytkownikami końcowymi realizując inicjatywy związane z marketingiem i sprzedażą. Jednym z takich projektów była ogólnoeuropejska kampania „Make IT Work”, podkreślająca silną pozycję firmy w zaspokajaniu stale ewoluujących potrzeb współczesnego biznesu i prezentująca zróżnicowanie portfolio biznesowych produktów japońskiej marki.

Przez najbliższy rok „Toshiba” nadal będzie intensywnie działać na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, rozszerzając wsparcie strategiczne oraz kontakty z parterami biznesowymi, a także z obecnymi i przyszłymi klientami. Aktualnie trzy czwarte europejskiego zespołu sprzedaży kontaktuje się bezpośrednio z klientami końcowymi, by sprawniej reagować na ich potrzeby będące wynikiem wyzwań, z jakimi zmaga się współczesny biznes.

Toshiba Europe Plany Screen

Co więcej, europejskie call center uruchomione w 2015 roku zwiększy zasoby przeznaczone na komunikację z potencjalnymi klientami z rynku średnich i dużych przedsiębiorstw. Celem ich rozmów będzie zarówno pozyskiwanie nowych klientów, jak i przetarcie szlaków dla partnerów „Toshiba” z kanału sprzedaży. Kanał ten w dalszym ciągu ma dla firmy strategiczne znaczenie – „Toshiba” w Europie wspiera go, powierzając dystrybucję swoich produktów wybranym partnerom strategicznym. Jednocześnie, utrzymując dotychczasową dbałość o obecnych i pozyskując nowych klientów korporacyjnych ze średnich i dużych przedsiębiorstw, Japończycy mają zamiar kontynuować działania w sektorze publicznym krajów, w których mają już w nim ugruntowaną pozycję, takich jak: Hiszpania, Holandia i Wielka Brytania.

Jesteśmy przekonani, że inwestycje w regionie EMEA pozwolą nam rozwijać dział komputerów biznesowych w kluczowych regionach i sektorach – dodaje Maki Yamashita. – Wierzymy w naszą strategię i zakładamy dwucyfrowy wzrost w tych obszarach – kontynuuje Yamashita.

Zmiany od struktury do produkcji

Firma w odmienny sposób podeszła również do projektowania oraz produkcji swoich urządzeń. Jej najnowsze laptopy są od początku do końca tworzone w należącej do „Toshiba” fabryce, która mieści się w Hangzhou (Chiny). Pozwala to Japończykom mieć pełną kontrolę nad całym procesem produkcji.

Fabryka w Hangzhou pozwala nam w pełni nadzorować jakość, design, funkcjonalność i zabezpieczenia naszych produktów. To wielka korzyść dla partnerów i klientów – zarówno w zakresie przyśpieszenia produkcji i dostaw, jak i gwarancji najwyższej klasy bezpieczeństwa rozwiązań Toshiba – wyjaśnia Maki Yamashita. – Na przykład, by uchronić się przed ryzykiem ingerencji osób trzecich, produkujemy już własny BIOS – dodaje Yamashita.

 http://www.youtube.com/watch?v=vqSC4NBVwTg

„Toshiba” stworzyła także specjalny europejski zespół odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek nowych rozwiązań dla biznesu tworzonych w „Toshiba Corporation”. Zmiany w „Toshiba Europe” mają również objąć tereny Bliskiego Wschodu oraz Afryki.

Źródło: Toshiba

________________________________________________

Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.

Related posts

Leave a Comment