Granie w Spider-Man zajmie więcej czasu, niż w Batman
Często gracze narzekają na to, że tytuły AAA nie trwają tyle, ile powinny. Rozwiązaniem dla wielu developerów jest to, że przenoszą ciężar rozgrywki przenoszą do sieci. Co jednak z tytułami przeznaczonymi dla pojedynczego gracza? Teraz okazuje się, że granie w Spider-Man zajmie wiele godzin, a taka informacja powinna ucieszyć chyba każdego.
Insomniac Games musi już zacierać ręce, bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że ich najnowsza produkcja będzie gigantycznym sukcesem. Wprawdzie nie wiadomo jeszcze, czy powtórzy sukces chociażby God of War od Santa Monica Studios, ale są na to spore szanse. Hype na Spider-Man jest ogromny, ale obserwując coraz to nowsze materiały prezentujące rozgrywkę, jesteśmy spokojni o jej jakość. Teraz wiemy również, ile powinno zająć przejście całego tytułu.
Granie w Spider-Man to długie godziny
Jeden z dyrektorów firmy postanowił spędzić trochę czasu na Twitterze i tam udzielił kilku odpowiedzi na pytania fanów. Trzeba przyznać, że podejście do marketingu Insomniac Games ma wybitne, bo o produkcji głośno jest praktycznie wszędzie. Reklamy telewizyjne zawitały nawet do polskiej telewizji, a to nie zdarza się jednak tak często. Na pytania czekających na grę fanów odpowiedział James Stevenson, który niejako musiał bronić studia, kiedy pojawiły się niepokojące plotki o czasie rozgrywki.
Niektóre źródła podawały, że granie w Spider-Man skończy się po zaledwie 10-12 godzinach. Nie jest to może aż tak krótki czas (przypomnijmy osławione już The Order 1886), ale na tak szeroko reklamowaną produkcję, zdecydowanie byłby on wielkim zawodem. James Stevenson odpowiedział więc na pytanie zaniepokojonego fana i udzielił rzeczowej informacji. Otóż granie w Spider-Man może zająć około 20 godziny i to tylko przechodząc główny wątek fabularny. Czas powinien się jeszcze wydłużyć, jeżeli zdecydujemy się na inny poziom trudności, niż domyślny. Warto przypomnieć, że tytuł, który często jest porównywany do Spider-Man, czyli Batman, zajmował około 13-14 godziny, żeby przejść główny wątek fabularny.
Nowy Jork zaprasza
Jeżeli faktycznie przejście samego wątku fabularnego ma zająć około 20 godzin, to gracze z całą pewnością będą usatysfakcjonowani. Do tego przecież dojdą długie godziny, które spędzi się na zwiedzaniu Nowego Jorku, gdzie rozgrywa się akcja. Dodajmy do tego jeszcze fakt, że produkcja będzie miała także multum misji pobocznych, które również powinny zapewnić sporo rozgrywki. Mamy tylko nadzieję, że dodatkowe misje nie będą polegały tylko na tym, żeby coś znaleźć i przynieść w konkretne miejsce.
Zadania w Nowym Jorku będą raczej dotyczyły czegoś takiego, jak kompletowanie porozrzucanych po całym mieście plecaków Petera Pakera. Zapewne pojawią się także pościgi, które widzieliśmy już w zwiastunach oraz fragmencie gameplay’u. Stevenson powiedział jeszcze, ile miejsca będzie trzeba przygotować na swoim PlayStation 4, żeby pobrać/zainstalować grę. Spider-Man ma zajmować około 45 gigabajtów, a do tego należy jeszcze doliczyć Day One Patch, choć on ponoć ma nie zajmować zbyt dużo przestrzeni. Warto dodać, że wspomniana łatka będzie zawierała istotne elementy dla graczy, którzy mają problemy ze zdrowiem. Pojawić się w niej mają bowiem opcje dla osób, mających problem z np. rozróżnianiem kolorów, a także tych, które potrzebują zwiększenia wielkości HUD’a (Heads-up display). Na szczęście patch pojawi się już w dniu premiery, więc nikt nie będzie musiał czekać zbyt długo, by cieszyć ze Spider-Man. Premiera tytułu już z początkiem września.
Konsole oraz nowe gry znajdziecie w naszym sklepie internetowym.
Źródło: Twitter / Gearnuke / YouTube